Oke graag jullie mening! Mijn banner laat zien dat ik nét mijn ovulatie voorbij zou zijn. Maar aangezien ik een onregelmatige cyclus heb is dit maar een gemiddelde. Wanneer ik een nette cyclus van 28 dagen aan zou houden dan zou ik aankomende zondag kunnen testen (of 4 dagen eerder met een gevoelige test) Kom maar op.....
Ik zie duidelijk een streepje, spannend hoor! Over twee dagen nog eens tesren om te kijken of hij op is gelopen!
Poeh die is wel duidelijk! Lees hier regelmatig dat het ook van de eisprong kan komen. Mijn zwangerschap begon wel met zo'n test als de jouwe 😁 Ben benieuwd hoe je test er (over)morgen eruit ziet!
Krijg toch stiekem wel hoop zo dames hihi! Hopelijk hebben jullie gelijk. Ergens ook wel bang dat t helemaal niet zo is..maar goed..we hebben de tijd daar gaat het niet om. Overmorgen nog eens testen!
Zoals ik het begreep pikt een ovulatietest wel hcg op, maar een zwangerschapstest pikt geen lh piek op. Die pikt alleen het hcg hormoon op. Ik zie ook zeker wel een streep! Is ie wel roze? Hij doet me denken aan de test die ik deed (achteraf gezien) 5 dagen voor NOD. (Met en zonder flits)
Ja teardrops, hij is roze.... heb er over getwijfeld maar nadat ik met water gedruppelt heb en hij bleef staan en ML ook gekeken had... roze.
Ik kon het niet goed zien met het inzoomen op mijn telefoon worden dingen snel blokkerig Ik ben heel benieuwd nu! Probeer over 2 of 3 dagen nog eens een testje te doen 😃
Helaas kan een zwangerschapstest ook op een lh piek reageren, zeker de kV 2v5. Heb het zelf regelmatig meegemaakt. Ts: even doortesten dus! Als hij op gaat lopen de komende dagen ben je zwanger! Wordt ie minder duidelijk dan is het waars je eisprong geweest. Zou het sowieso even gezellig maken
Heb je geen ander testje thuis meer liggen? Een action bv? Ik zou nog eens testen Bij mij reageerde kV enkel als ik hcg aanmaakte
Nee niets meer in huis. Maar goed ook, zou zo weer testen. Ik wacht even tot woensdag.... mocht het zo zijn dan zou de streep op moeten lopen met 2 dagen....
Vind hem erg duidelijk voor een indroger! Ik hoop voor je dat hij oploopt van de HCG en niet van een naderende eisprong. Dat deed hij bij mij namelijk enkele weken geleden wel! Kan dus wel degelijk..😉
Helaas voor jou zijn Kruidvattest en en zelfs de CB Digitaal goed in het reageren op een eisprong. Hebben velen hier al meegemaakt. Er was een lid hier die zelfs 100% een CB Digitaal had welke echt op haar eisprong reageerde. TS, je weet 100% zeker dat je eisprong al geweest is? Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Volgens je banner zit je namelijk net een paar dagen na je eisprong. En een banner is een indicatie. Je ei kan eerder of later komen.... Zou lekker doortesten de komende dagen. Aflopend streepje is reactie eisprong. Oplopend streepje is gefeliciteerd!
Zoals ik in mijn openingsbericht schrijf heb ik totaal geen idee eigenlijk wanneer eisprong is omdat mijn cyclus zo ontzettend onregelmatig is. ML zei van de week, je bent zwanger?! Ik zei dat hij normaal moest doen maar stiekem dus toch getest..... en was eigenlijk perplex dit te zien maar weet ook inderdaad dat het op een eisprong kan reageren. Jullie weten wel wat hier vanavond gebeurt
Oke dan heb ik dat gewoon verkeerd begrepen Hopelijk heb je snel een donkerdere test! ik vind hem mooi donker en als ie roze is dan kan het niet anders dan positief zijn toch? Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Oh maar die is toch heel duidelijk ook MaBad? Dus morgen nog een keer testen dan zit er een dag verschil tussen en moet ie opgelopen zijn? Spannend, ga je volgen.
Lijkt me ook duidelijk. Maar doordat ik dus een onregelmatige cyclus heb.... weet ik niet of dit mn ei is waar de test op reageert of dat ik gewoon eventueel zwanger ben.... Op 2 juni deed ik ook een testje... heeel vaag streepje...en werd de 6de ongi. waneer ik een nette cyclus van 28 dagen aan zou houden dan zou ik inprincipe zondag mijn NOD verwachten dus... Totaal onhandig dit