Gisteren een test gedaan met een heeeeeel licht streepje. Vanochtend was test ingedroogd en was dit streepje echt wel duidelijker te zien. Ook duidelijk blauw. Eerst twijfelde ik of het niet een grijs voorgedrukt streepje was. Vanochtend wederom een test gedaan, hier ook een heeeeel licht streepje. Bijna niet zichtbaar. Vandaag is mijn 3e dag overtijd..... Wat denken jullie?
Is dit de test van vanmorgen of van gister? Als je test mag je het resultaat eigenlijk alleen maar binnen de tijd aflezen, daarna is die niet meer geldig. Kan je de andere test ook eens plaatsen, dan kunnen we met je meekijken
Deze is van gisteren. Binnen de tijd een heel licht streepje zichtbaar. Is dus alleen maar duidelijker geworden.... Die vanvanochtend krijg ik niet op de foto. Alleen met het blote oog te 'zien' ik twijfel of het een voorgedrukte streep is..
Ik heb ook zo'n test gebruikt en vond hem ook vrij onduidelijk na NOD. Toen ik echter een ander merk probeerde, had ik echt een knaller. Ik neig dus naar positief, maar misschien ook een ander merk proberen. Succes
Ik zou ook even een ander testje proberen. Misschien die van kruidvat? Ik had zelf daarmee een knaller en met een andere test echt een heel vaag streepje
Wat vreemd dat Kruidvat negatief is, ik zie hier wel duidelijk een streepje op en ook blauw dus niet grijzig van indrogen. Misschien morgenvroeg nog eens met KV proberen?
een test mag je niet meer buiten de afleestijd aflezen. Kruidvat is erg gevoelig als deze negatief is bij 3 dagen na nod dan vrees ik dat je niet zwanger bent. Ben je zeker van je ovulatie?