Hoi! Ben nu officieel zwanger! Maar blijf zo ontzettend de neiging hebben om te testen. Ik wil zo graag zien dat het streepje donkerder wordt terwijl mijn laatste test kv test 2 dagen geleden al redelijk donker was en CB digital gisteren 2-3 weken zwanger aangaf. Mijn vraag aan jullie: wanneer stopten jullie met testen?
Ik heb mijn laatste test op 4+3 gedaan, nadat ik een CB met 2-3 in mijn handen had. Totaal heb ik 2 CB testen en 4 KV 2v5 gedaan. Op een gegeven moment moet je het toch proberen los te laten. Hoewel oplopende testen een goed teken is, wilt het helaas niet zeggen dat het een goede zwangerschap is. Je gaat sowieso nu een hele spannende periode tegemoet, probeer het los te laten en: geniet! En nog gefeliciteerd natuurlijk
Totaal heb ik 3 testen gedaan. 2 thuis en 1 bij de dokter omdat ik het pas geloofde als de dokter het zei
Met 3+ op de cb test. Maar testte ook niet iedere dag. Op een gegeven moment kunnen de testen niet donkerder en dan worden meiden ontzettend onzeker. Zie het vaker gebeuren op zp. Dus op n gegeven moment is stoppen echt belangrijk voor je eigen rust
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 1 test gedaan (plus test) en daarna niet meer. Bij VK geweest voor intake en toen is er iemand van moeders voor moeders bij me geweest die nog een test heeft gedaan. Helemaal niet me bezig geweest destijds om vaker te testen
Ik begon 11dpo ( voorgevoel ) positief, daarna op 2 dagen na NOD een dikke vette streep, dag erna CB wekenindicator en toen gestopt wil er niet te veel mee bezig zijn en vond het zonde van mijn geld hahaha
Ik heb maar een test gedaan en die knalde er meteen vanaf en daarna ook niet meer getest. Expres niet om er niet onzeker van te worden!
Dank dames! Vandaag toch nog een kv test gedaan en test streep en controle streep zijn even donker. Donkerder wordt ie toch niet! Dank voor de adviezen. Ik ga ook niet meer testen. Kan me alleen maar onzeker maken en dat wil ik niet. Ga maar "rustig" de eerste echo afwachten 😆
Bij de 1ste zwangerschap 1 keer Bij de 2de 2 x zelf 1 x mvm ( miskraam ) Bij de 3de 4 x 2 voor 5 euro van kv en 2 x clearblue met weken indi ( miskraam) Bij de 4de 4 x2 voor 5 van kv , 4 actiontesten, 1 bigbazaar test , 1 x zwanger en kidstest en weer 2 x clearblue digi weken test en 1 x mvm Was zo bang op weer een miskraam alsof door de vele testen in het zou kunnen hebben tegenhouden?! Achteraf erg naief
Bij eerste 2mks geen idee meer. Bij de 3de 2.kwa, er pas heel laat achter. 12,4 weken. Kreeg meteen een echo. Bij deze zwangerschap 6. Cb digiraal maar deed het niet en verder nog 5 kv testen.
Waarom geloven we het toch niet met maar 1 test? Ik heb geloof ook de illusie dat als ik nou maar test dat Ik dan zeker weet dat het goed gaat. Klopt voor geen meter. Bij mn 2e zwangerschap dikke positieve testen maar toch met bijna 9 weken een miskraam. Daarom wil ik ook niet meer testen, geeft toch telkens stress wat veel slechter is 😆
Gemoedsrust op dat moment lijkt mij. Al helemaal met al die topics hier over aflopende streepjes leek het mij erg fijn door te testen tot ik een dikke streep had, en nu wacht ik idd ook af tot eerste echo e.d.
Ik heb pas getest toen ik een dag overtijd was. Ik had kV 2v5. Heb de 1e 's middags gedaan en de 2e een dag later. Dat was het. Een positieve test is een positieve test, daarna is het toch gewoon afwachten, dus kan het sowieso niet begrijpen dat mensen er zoveel testen achteraan gooien.
Grappig ik dus ook totaal niet! Kwam niet eens in me op. Terwijl ik me nu kan voorstellen dat ik t wel zal gaan doen. Aangestoken door zp haha! Maar ts probeer het los te laten! Je hebt pracht testen en nu is t afwachten tot de echo, en dan weer tot de volgende en dan de bevalling en zo blijf je bezig!
1e miskraam 2 testen Zoontje 3 testen Deze miskraam heel veel. De streep bleef licht dus wou kijken of die op of af liep...