Hai Ladies, Ik kon het weer niet laten grrrr... Door het vele licht in huis door het heerlijke zonnetje kreeg ik m niet echt goed op de foto maar in het echt zie ik een licht roze tweede streepje. Jullie?
Volgens mij is dat teststripje gewoon te ver naar links geschoven zeg maar. Ik zie ook een tweede streep en ik denk dat als de test goed zat, hij precies op de juiste plek zit! Hoop dat hij mooi oploopt!
Ik zie hem hoor! En beide streepjes zitten ver naar links, dus ik denk inderdaad dat het teststripje iets scheef is afgesneden.
Ik zie hem ook heel duidelijk. Waarschijnlijk zit de teststrip er gewoon niet helemaal goed in maar dat verandert niets aan het streepje
Ik zie 'm ook! En inderdaad: ietwat ver naar links, maar dat zijn ze beide, dus ik denk dat ie er niet goed in zit. Positief dus!
We zullen het weer merken. Tot nu toe veel teleurstellingen gekend helaas. Ik vind het lief dat jullie allemaal reageren!
Ik ben helaas wat minder positief. Ik zie namelijk een ophoping van vloeistof en geen 2e streep. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!