Mijn ervaring met action testen zijn juist goed. Ik had echt Omo wit als ik niet zwanger was, en als ik wel zwanger was dan zag je ook dit. Ik heb juist weer slechte ervaringen met predictor early! Probeer k2v5. Hou ons op de hoogte En sterkte
Ik zie ook een 2e streepje.. Zou een wat gevoeligere test nemen, als die een een duidelijker streepje laat zien denk ik dat je toch zwanger bent. (k2v5 of zo)
Heb je al cyclussen gehad na de bevalling? Weet je wanneer je eisprong geweest zou kunnen zijn? Want het zou anders ook nog kunnen zijn dat je test op een eisprong reageert....en dat is, hoe raar ook, echt mogelijk. Lid Jane alhier testte namelijk zelfs met een CB digitaal met wekenindicator positief op haar eisprong!
Ik weet dus niet wanneer me eisprong is Ben inmiddels 2 x ongesteld geweest Lette hier verder niet op omdat ik condoom gebruik en het na bevalling niet gelijk normaal loopt Ik heb Indd vaker streepjes in het verleden gehad wat op eisprong duidde Ik heb zojuist een kruitvat test gedaan en deze geeft ook een streep Woensdag de 28 ste deze maand word ik gesteriliseerd Ben even de weg kwijt nu
Nou dan "vrees" ik toch dat we je mogen feliciteren als die ook een streepje geeft. Twee positieve testen liegen niet ... 😘
Nou, denk toch echt dat je zwanger bent! Die test is toch aaaaaardig duidelijk! En als het goed is reageert een zwangerschapstest niet op het LH hormoon, terwijl een ovulatietest wel op HCG reageert. Ehm.. Gefeliciteerd dan maar?
Nou ik heb in het verleden wel eerder gehad dat deze testen op me eisprong reageerde Maar denk dat deze wel te roze is
Deze is wel heel errug duidelijk hoor. Maar goed...Hij is wel flink roze, maar zoals genoemd lid Jane alhier had een CB Digitaal 1-2 weken die 100% op haar eisprong reageerde. Dus de intensiteit van het tweede streepje zegt dan toch niet zo heel veel in mijn ogen. Wat je kunt doen, is de komende dagen door blijven testen. Lopen ze af: dan was het een eisprong. Lopen ze op...dan ben je toch echt zwanger. Temeer je nog niet ongesteld bent geworden na de bevalling volgens mij en dus eigenlijk je cyclus of je eisprong nog niet weet.
Jeetje meid, snap dat je hier aardig van in de war raakt! Ik zou idd morgen weer testen, als de streep donkerder wordt ben ik toch "bang" dat je weer zwanger bent
nou die test is duidelijk je bent zwanger. tjee wat zal dat een shock zijn hoop dat je rustig kan blijven lijkt me wel een opgave in ieder geval veel succes
Het zou je eisprong kunnen zijn... Ik heb 2x een positieve kv test gehad wat de lh piek bleek te zijn. Maar dat action daar ook op reageerde, dat wist ik niet... Overmorgen de andere kv test doen. Is 'ie duidelijker, dan denk ik toch echt dat je zwanger bent. Heel veel sterkte voor nu, kan me voorstellen dat je even in een enorme shock bent? Xxxx
Wow die is wel duidelijk zeg! maar kan ook je ei zijn want 2 maand terug had ik ook licht positieve test... Maar denk in dit geval dat je zwanger bent wow spannend meis!