Bij kruidvat krijg ik ook streepjes bij eisprong maat deze is echt te duidelijk en roze voor een eisprong streepje. Hij lijkt me duidelijk positief..... Vervelend voor je gezien je situatie..... veel sterkte met bekomen van de schrik
Ik ga maar kijken of de testen oplopen pfff Waarom heb ik dit nou weer !? Ik ben gek op kinderen ik leef voor me vier kinderen Alles is voor hun niks voor mezelf ! Maar een 5 de ??? Ik ben doodsbang ervan
Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk schrikken is als he al 4 kinderen hebt en net bent bevallen. Sterkte!
Ik denk ook dat je weer zwanger bent. Heb je vandaag weer getest? Hoe reageerde je man? Succes met alles wat op je pad komt!
Oké Die van vanmorgen is lichter dan die van gister vind ik De bovenste is gister middag De onderste vanmorgen .., ging pas om drie uur naar bed vannacht Mmm ga nu zelf denken aan eisprong ...? Tja jullie hebben ook geen wereld bol maar ben wel blij hier me verhaal kwijt te kunnen
hoi ik ben bang dat die echt positief is hoor, ik vind je 2e test inderdaad wat lichter lijken, echter een ovulatie test kan wel reageren op hcg maar een zwangerschapstest reageert niet op lh volgens mij, wat schrikken ik zou nu echt 2 dagen wachten en dan opnieuw testen. heel veel succes. trouwens mijn zus had precies hetzelfde de jongste net 3,5 maand komt zij erachter weer zwanger te zijn tjee die heeft ook 5 weken gehuild maar nu zijn de kids allebei 8 haha en zijn ze heel close en heel blij dat er zo weinig tijd tussen zit zij had ook al 3 kids en nu dus 4
Hij is inderdaad lichter ja wat je is kan proberen : een ovulatietest en eens kijken of het echt je ei is...
Dankjewel voor je liefe ber Ik twijfel wel omdat als je mijn geschiedenis terug kijkt ik eerder 5 dagen positief teste en bleek eisprong volgens iedereen Maar ook lees ik terug dat ik s middags donkere lijnen test als ochtend
Ik zie de strepen ook. Die van vandaag lijkt wel lichter te zijn idd. Ik hoop voor je dat het toch geen zwangerschap is. Ik kan me je schrik wel voorstellen.
De testen onder elkaar zeggen nu niet zo veel. De eerste is namelijk helemaal opgedroogd en vergeeld. Ik denk dat er niks anders opzit dan nog even doortesten. Of vragen of je bloed mag laten prikken bij de huisarts. Als je dan hcg in je bloed hebt ben je toch echt zwanger.
Een zwangerschapstest kan wel degelijk op LH reageren! Dat hebben talloze vrouwen op dit forum al bewezen. De Kruidvat testen zijn er heel goed in. Zelfs de CB Digitaal met wekenindicator gaf Zwanger 1-2 weken aan bij lid Jane......op haar eisprong!