Vind hem niet veel lichter. Die van gister is natuurlijk helemaal ingedroogd. Deze zal ook nog donkerder opdrogen denk ik. Zou er nu toch even wat tijd tussen laten zodat er duidelijke op of aflop te zien moet zijn. Veel sterkte in deze spannende tijd
Ik denk dat je zwanger bent.. De kv testen hebben bij mij ook wel eens gereageerd op een eisprong maar die waren niet zo rosé. Dat was bij mij echt een heel licht tuurlijntje toen! Ik vind deze best wel duidelijk eigenlijk, en ook niet veel lichter dan de eerste test. Ik zou anders een cb digitaal halen, dan weet je het zeker!
Ik heb de digitale liggen met weken indicator Zou dat niet te vroeg zijn ? Of moet hij nu wel al aangeven hoe het zit
Die zijn best gevoelig inderdaad! Ik teste er al 4 dagen voor NOD positief mee, had toen ook zo'n licht streepje op de kv test
Mijn cb was iok negatief toen m'n testen zo duidelijk waren als jou kV testen. Ikzelf testen middags ook duidelijker als ochtends. Je kan nog naar de action rijden en pakje ovu testen halen. En die proberen. Zijn niet zo duur! Maar ik denk dat je toch evht wel zwanger bent. Ik begrijp je schrik hier ook totaal ongepland zwanger Van een derde.
Als je veel gedronken hebt voordat je de test deed kan hij alsnog negatief uitslaan hè. Bij een ovutest moet hij knal positief uitslaan inderdaad
Als ik even heel diep nadenk weet ik opeens weer dat ik het laatste bezoek aan het consultatie burea ongesteld was ik weeg me daar altijd en weet nog dat ik het toen mee vond vallen omdat ik ook ongesteld was dan reken ik er voor mezelf altijd wen kilo af haha dit was 23 augustus dan tel ik nu dag 30! Voor me zwangerschap had ik een cyclus van 28 altijd ! Na de zwangerschap twee x of drie x ongesteld geweest dus is denk ook geen knoop aan vast te binden ?
Dan denk ik dat je toch echt zwanger bent alleen nog pril. Misschien net voor of rond NOd. Want als je al twee of drie keer ongesteld ben geweest is opzich niet heel raar want je kindje is nog heel jong! Ik denk niet dat dit een eisprong is maar dat je echt zwanger bent en de cb nog te weinig op pakt om posi te zijn. Misschien was die morgen wel posi geweest!
Pff nou al die onzekerheid wat klote zeg !! Voor woensdag heb ik toch duidelijkheid nodig wand die dag word ik dus gesterrreliseerd
Je kan eventueel ook nog een predictor test halen en dan die nieuwe vroeg test! Lees daar veel goede en positieve verhalen over!
Nee ik moet straks effe halen wacht effe tot de kleine wakker is Maar mocht ik zwanger zijn ? Geeft die dan ook twee strepen ? Wand dan is het eigenlijk nog niet duidelijk
Hij kan positief reageren op een zwangerschap! Ik heb het zelf nooit gehad maar weet dat er meiden zijn die dat wel hadden. Ik zou anders gewoon wachten tot morgen of zo predictor test doen. Die nieuwe early.