Ja die spanning is echt killing ! Er gaat zoveel door me hoofd ! Zal blij zijn als het duidelijk word Ene kant denk ik niet zwanger vanwege de digitale Andere kant denk ik kruitvat heb ooit eerder bij mij streepjes gegeven bij ei sprong maar action was dan altijd wit en nu niet Ik voel me wel zwanger maar dat zal tussen de oren zitten wand dan was Hg wel hoger geweest pfff En zo rateld het maar door in me hooft allerlei scenario's ! Ik geef het tot maandag de tijd en als het dan nog onzeker is bel ik de afspraak af ik moet het zeker weten Al zit ik er helemaal niet op te wachten ik ga daar niet liggen en net doen of er niks is
Heb je vanmiddag of vanavond nog een Kruidvat gedaan? Anders zou hij morgen wel duidelijker moeten zijn ten opzichte van die van gisteren. Dat zou al heel veel duidelijkheid geven. Maar ik geloof niet dat de testen zo reageren op een eisprong!
Ik heb vanavond niet getest Ik wacht even tot morgen wn dan ga ik ze wel even vergelijken met vandaag en gister
Ik zou inderdaad morgen met de eerste urine nog eens testen. En dan de huisarts bellen voor een bloedtest gezien je verhaal.. en woensdag a.s. ... Succes.. .ik volg je!
Schiet mij maar lek !!!!! Ik doe net toch weer een action test deze is weer positief en terwijl ik ondertussen afveeg .. Rood en bloed ??? Ben natuurlijk wel opgelucht ! Maar snap het niet ! Reageren al die testen dan op een ongesteldheid ???? Help wie snapt dit
Het gekste is nog dat deze lijn donkerder is als die van vanmiddag Wel heb ik nu echt pijn onderin buik bij schaamstreek
Genoeg om het ongesteld te noemen? Volgens mij kan het ook bij een beginnend vruchtje namelijk..maar pin me er niet aan vast.!
Bizar, ik heb sowieso nog nooit een positieve test gehad toen ik niet zwanger was... Laat staan drie op een rij... Ik snap er ook niets van.. Misschien zet de menstruatie door of is het inderdaad iets wat MaBad hiervoor zei!
Ja echt bizar ?? Snap er niks meer van Het bloeden zet nog niet door maar heb wel echt kramp on me buik Dus ik ga der eigenlijk wel vanuit dat ik nu gewoon ongesteld word Het blijft me wel een raadsel al die positieve testen licht positief dan maar heb er in twee dagen 7 met twee lijntjes ??????????
Bizar verhaal zeg! Misschien kan het zijn dat het iets geweest is maar vroeg mis gaat omdat de lijntjes gelijk blijven en je wat bloed verlies hebt.
Ik wil je toch waarschuwen ook al ga je gewoon vloeien over enkele dagen nog eens te testen. Ik vloeide in mijn tweede zwangerschap tot 20 weken precies elke keer als ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Bij de eerste en deze zwangerschap en de miskramen nog nooit gevloeid. En ik heb er toch evht een keen gezond tweede zoontje aan over gehouden. Het kan tevens een innestelingsbloeding zijn. Die meerdere vrouwen interpreteren als een menstruatie
Dat je testen nog niet enorm oplopen is ook wel normaal want hcg verdubbeld elke 24-48 uur. Dus al je 7 testen met vage streepjes, waarvan ik zelf deze toch echt duidelijker vind.... Geloof niet dat ze allemaal vals zijn!
Pff ik zou gek worden.. Ik zou idd morgenochtend nog keer testen en dan huisarts bellen of je mag prikken. Dan weet je het zeker. Wat vind je man er allemaal van?