Hallo, Deze test is van deze namiddag met een klein plasje gedaan . Kruidvat 2 voor 5 Ik ben 1 dag overtijd Foto is moeilijk om duidelijk te maken ...
Eerlijk gezegd denk ik ook dat het wel heel licht zou zijn voor 1 dag over tijd. Ik had toen echt al een duidelijke streep. Maar als je wel wat ziet, zeker even in de gaten houden.
Wanneer heb je je eisprong gehad en hoe heb je deze gevonden? Kan zijn dat je eisprong later is geweest en je nu dus nog helemaal geen 1 dag overtijd bent... Ik zie ook niks helaas, hoe hard ik ook tuur op het breedbeeldscherm van mijn PC.
Meestal heb ik een 28 dagen cyclus , ik ben nu op dag '30' .. mijn vorige ms waren 22 augustus , men ei heb ik iets gevoeld rond 4 september Ik geef nu nog borstvoeding ( ik menstrueer wel ondanks de bv ) , denk niet dat dit de testen beïnvloed ? Ik denk wel dat me urine niet genoeg geconcentreerd was , had uurtje ervoor al geplast en gedronken Moet het zo zijn , dan is het wel ongepland , maar wel welkom .. Is het niet zo ben ik ook blij
Dat wat je voelt is het groeien van de follikel, niet de eisprong zelf. Het kan dus zomaar zo zijn dat je minder ver bent dan je denkt. Ik zou over 2 dagen nog eens testen.