14 dpo pas duidelijke test, onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wiessss, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hoi meiden
    Zoals de titel het al zegt ik heb pas vandaag 14 dpo echt duidelijk positief getest en dat maakt me heel onzeker, is hij niet te licht voor 14 dpo???
    Ik dacht eerder al pos te hebben getest maar dat bleek achteraf de pregnyl te zijn.
    Gisteren getest eind van de middag wel een streepje binnen 5 min maar niet op de foto te krijgen. Nu om 12 uur weer getest en binnen 5 min een duidelijk streepje maar nog zo licht. Ik heb 21 jan 5000 eh pregnyl gezet en mijn iui op maandag 23 jan gehad om 13.30 .
    Wat denken jullie? Hij loopt wel op vergeleken met gisteren dus dat is goed natuurlijk.

Bijgevoegde bestanden:

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik zie dat hij op de onderste foto wat grijs lijkt maar hij is gewoon echt roze

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Een streep is een streep..
    Ik denk dat spommige vrouwen meer hcg aanmaken dan andere of ieder geval de een sneller dan de ander
    Ik zou over twee dagen nog eens testen en dan kijken of hij donkerder is

4. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ja ik vind een streep een streep en dus positief, maar ik weet niet hoe dat werkt met de pregnyl dus helemaal zeker ben ik niet
    wel weet ik dat je echt laat positief kan testen ikzelf pas 2 dagen na nod terwijl op nod nog negatief , bij mij knalde de test pas na met 5 weken zwangerschap en jij zit nu 14 dpo dus dat is 4 weken?? kan volgens mij heel goed.

ik zou nu pas woensdag weer testen als ik jouw was kan namelijk echt wel even duren voordat die oploopt en dan heb je morgen weer een test met een licht streepje en dan word je helemaal onzeker.

maar pffff zeg wat spannend voor jullie ik duim voor je en ik hoop dat je kan wachten tot woensdag en dan een mooie duidelijke streep hebt

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Thanx voor jullie antwoord. Ik weet zeker dat dit de pregnyl niet meer is ben natuurlijk gewoon door blijven testen (stom stom stom) en ze waren echt wit en sinds gister dus weer oplopend. Alleen bij mn zoontje testte ik 10 dpo al pos en daarom ben ik nu zo onzeker.

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Heb toch nog getest vanmorgen hij is toch iets donderder. Nog steeds geen knaller maar toch.
    Onderste isnvan vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow hij staat anders, de rechtste is dus van vanmorgen

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hier is hij nig beter opgedroogd.

Bijgevoegde bestanden:

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ziet er goed uit hoor.. wellicht een wat latere innesteling? hij loopt mooi op en dat is goed! gefeliciteerd :)

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Je testen zijn licht maar lopen wel op dus dat ziet er goed uit hoor! Zoals al eerder gezegd, niet iedereen maakt snel hcg aan en per zwangerschap kan dat ook nog eens verschillen.

11. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik teste pas bij 4 dagen na NOD een mooie knaltest en heb nu een hele mooie dochter van ruim een jaar :)
    Is heel onzeker I know maar houdt moed!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het grote verschil is dat TS IUI heeft gehad en dus exact weet wanneer haar eisprong geweest is. Die kan in haar geval dus niet later zijn geweest en in jouw geval dus wel. Tenzij je ook echo's/follikelmetingen gehad hebt.

TS, wellicht is inderdaad je innesteling later geweest. Maar volgens je testen ben je zwanger hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

13. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Thanx meiden. Maar ik las ook wel ergens hier op t forum dat je ondanks de pregnyl toch later een eisprong kan hebben als eitje niet groot genoeg is. Hij was bij de eerste meting al meteen 16 mm en 3 dgn later was de iui, ik zeg ook maar wat hoor, kan natuurlijk maar hoeft niet. Ik ben blij dat ze oplopen.

14. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik had 14 dagen na de iui ook zon lichte test. Bloedtest gaf ook heel weinig hcg aan (weet even niet meer hoeveel), maar ik was toch echt zwanger. Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina