Hmmm... K*tcyclus ook, weet ook niet waar ik zit... weet wel dat ik op dag 14 vruchtbaarslijm had en op dag 16 erge steken in de avond... zit nu op dag 24 ben benieuwd, morgen maar weer even testen
Ik lijk wel iets te zien. Maar lijk ook wel een witte waas er naast te zien? Of is dat iets van schaduw.. Hoop voor je dat ie oploopt!!
Maar ervan uitgaande dat je op dag 16 ovuleerde is dag 24 (= 8 dpo) ook wel erg vroeg om te testen. Ik zou zeker nog een dag of 5 wachten. Liever nog een weekje. Ik snap het nut van dat vroege testen niet zo goed. Je loopt alleen maar het risico om er onzeker van te worden (wat nu dus het geval is).
Ik was gewoon benieuwd... en omdat ik een miskraam heb gehad en dus erg graag weer zwanger wil worden, test ik gewoon. Als ik de dwang onder controle kon houden had ik nog niet getest. Bedankt voor je tip! En ik weet dat het onzeker is, maar dat is het ook als je zwanger bent.
Snap ik dat he benieuwd bent. Het is ook spannend. Ik bedoel alleen te zeggen dat je van zo'n vroege test eigenlijk nog niks kan zeggen. Ik zie namelijk niks op je test, maar dat kan over een weekje natuurlijk helemaal anders zijn. Ik duim voor je dat je dan een mooie positieve test hebt!
Op die van gisteren zie ik wel wat. op je foto in negatief zie ik helemaal niks. Succes! Hopelijk is het weer raak.