Ik zie een streep hoor. Maar 1,5 week geleden ongesteld lijkt me dan een beetje raar. Weet je dat zeker?
Als je anderhalve week geleden ongesteld bent geweest kan hij nu ook reageren op je aankomende eisprong. Als je menstruatie geen echte menstruatie was geweest maar bijv een innestelingsbloeding dan had je test nu moeten knallen. Ik zou dus denk ik uitgaan van het eerste. Ben benieuwd naar je test van volgende week.
Is dit een jumbotest? Geloof van Leidapharm of zoiets? Heb hier namelijk vaker dit soort tuurstreepjes voorbij zien komen en deze waren niet positief..
Ik denk ook dat hij reageert op je ei! Als je namelijk al een week last hebt van kwaaltjes had hij inmiddels moeten knallen aangezien de kwaaltjes van HCG komen..
dit is een test vd jumbo toch ?? (merk Leidapharm??) Dan is dit idd het voorgedrukte streep. En 1,5 week na je ongi kan je nog geen hcg aanmaken En daarbij als al je kwaaltjes (die je al een week hebt) door hcg kkomen, had je test nu al flink duidelijk moeten zijn. Ik zeg dat deze negatief is en er geen sprake is van een zwangerschap