Net nog eens getest, streepje is iéts duidelijker nu en kwam er binnen afleestijd. Ook met Action getest, daar zag ik gisteren niks op, vandaag héél licht iets.
Ik zag op je allereerst foto iets staan, de gedroogde niks Maar nu zeker wel. Hoop dat ze mooi op blijven lopen. Beste is nu om er een dag tussen te houden. Succes! En voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie ook een streepje op de laatste foto! Hopelijk een mooie oploop. Ik zou over 2 dagen nog weer eens testen met dezelfde test!
Ik ben een élke-dag tester Wanneer zou ik een digitale Clearblue kunnen doen? En is er een verschil tussen zonder en met weken-indicator? Zondag of maandag is mijn NOD
Loopt op, voorzichtig gefeliciteerd! Die met indicator is gevoeliger dan zonder dis zou zeker die met weken indicator doen. Ik had 11 dpo een vergelijkbaar streepje als de jouwe nu en heb toen de volgende dag een CB met wekenindicator gedaan deze gaf 1-2 weken aan.
Ik zou zelf wachten tot na het weekend met de Clearblue. Maar dat is iets persoonlijks haha. Die dingen zijn zo duur dat als ie niet zwanger aan geeft omdat je urine net iets te weinig geconcentreerd is dat echt mega zonde is.
Mooie oploop hoor! Kruidvat-testen op? Ik zou ook wachten met de digitale. Of eigenlijk: ik zou geen digitale doen Je hebt niet meer zekerheid door dat woord te zien staan dan je nu hebt met je oplopende streepjes. Maar dat ben ik Dus als je hem graag doet zou ik voor de zekerheid nog even wachten.