Ik heb vanochtend weer positief getest, kan het dan ook nog? lijkt alsof het streepje echt maar een heel klein beetje donkerder is geworden. eerste test was van gistermiddag.
Een heel klein beetje is genoeg....pregnyl neemt af HCG neemt toe Dus...gefeliciteerd meid nu lekker door broeden
het kan zijn dat jij een ochtend tester bent. Dan kan de streep in de ochtend duidelijker zijn dan de middagtest ervoor. Ik zou vanmiddag rond dezelfde tijd als gisteren nogmaals testen Mijn pregnyltest op dag 14 was vergelijkbaar met de jouwe vandaag... maar je kan ook een late innesteling hebben gehad.. dat verklaar dat waarom hij nog zo licht is op 13 dpo.
Dankje, ik zal vanmiddag nog eens proberen te testen. Ik vind het streepje voor deze termijn ook licht. Ik probeer dan maar te hopen dat ik een late innesteling heb gehad.
Oh nee! Is het helderrood? Ik duim dat het een gesprongen adertje is oid. Zijn je nagels goed kort voor het inbrengen van de Utrogestan? Geen huls gebruiken, je baarmoeder is beter doorbloed dus een adertje is zo geraakt. Ik heb zelf tot circa 10 weken bloedverlies gehad. Heel veel sterkte, ik duim dat het meevalt allemaal. Xx
Oh wat balen Wellicht dan toch nog een restje pregnyl? Ik duim dat het stopt en je test verder oploopt, maar bloedverlies op 13 dpo voorspelt vaak niet zoveel goeds
Bedankt meiden. Mijn nagels zijn goed kort en ik gebruik geen huls. Het lijkt meer roze, maar zou natuurlijk ook kunnen door de afscheiding van de utro waardoor het meer roze lijkt. Voor nu is het gestopt. Voel me behoorlijk k***
Ah dat snap ik. Zo'n poging en de wachtweken zijn al spannend genoeg zonder deze stress. Ik blijf duimen!!!
heb voor de zekerheid nog eens getest, streepje is er nog steeds maar niet opgelopen. dat het mis is besef ik me gelijk maar denken jullie echt dat het nog van de medicijnen is? weet nu nl niet wat ik het ziekenhuis moet vertellen.
Ik zou vertellen wat je weet: je hebt positieve testen, maar geen negatieve gezien als bewijs dat de pregnyl weg was. En je hebt licht bloedverlies gehad. Wat spannend zeg... hopelijk is het bloedverlies onschuldig en komt het helemaal goed!
Je testen lopen mooi op. Geen helder rood bloedverlies is hoopgevend, Succes hopelijk stopt het bloeden