het bloeden is weer terug begonnen heb vanochtend wel nog eens getest zodat ik weet wat ik maandag het ziekenhuis kan vertellen. had helaas wel geen kruidvat test meer om te vergelijken. dit kan toch echt niet meer van de pregnyl zijn? ik heb al heel vaak miskramen gehad (toen ik mijn eileider(s) nog had), ziekenhuis lijkt dat niet echt te geloven. Wil nu dat ze het echt eens verder gaan onderzoeken.
Is je steepje donkerder geworden? In dat geval heb ik nog steeds goede hoop voor je hoor. Als je met dit termijn echt bloedt als in menstruatie, lopen testen vaak snel af en iig niet op. Zit niks anders op dan afwachten en doortesten? Wat voor bloedverlies heb je en hoeveel? Je zat woensdag op dag 9 na terugplaatsing is dat te vergelijken met 9 dpo?
Testen zijn niet echt opgelopen maar ook minder dan 24 uur tussen. Test van vandaag ziet er wel donkerder uit maar is niet te vergelijken aangezien het een andere test is. het is zeker niet te vergelijken met een menstruatie. normaal heb ik ook krampen, dan kan ik de eerste 2 dagen van mijn menstruatie echt niet de dag door zonder paracetamol. het is alleen met afvegen maar wel helder rood. Of dat te vergelijken is met 9 dpo weet ik eigenlijk niet. Zal inderdaad door moeten testen en afwachten.