Ik heb echt geen idee waar ik ergens in mijn cyclus zit aangezien wij helemaal niet bezig zijn met zwanger worden. volgens mij ben ik ergens met nieuwjaar ongesteld geweest maar zeker weten doe ik het niet. Aangezien ik dus maar niet ongesteld word, heb ik maar een test gedaan die nog in de kast lag en volgens mij zie ik een streepje. Kunnen jullie eens met mij meekijken?
Volgens mij zie ik ook iets.. kan je hem met wat meer licht maken. Nu is juist het aflees gedeelte vrij donker
Oefff inderdaad! Onze jongste is nu 10 maanden en eigenlijk waren we het er over eens dat we compleet waren! We vrijen met condoom, ongelukje gehad deze maand maar wel de MAP geslikt.
oefff, nou morgen maar even naar het kruidvat voor nog wat testjes. Ik heb deze vnvnd gedaan en heb veeeeel thee gedronken. Zal morgen of woensdag nog een keertje testen.
Ik zie hem ook. Ligt 'ie al lang? Hij lijkt nog vrij "vers". Denk dat hij straks duidelijker is als 'ie is opgedroogd.
nee nog niet zo lang, denk 5 minuutjes ofzo. Ik had m even weggelegd, zag niets en toen ik terug kwam dit. zal zo eens kijken hoe hij er nu uit ziet
Dat dacht ik al te zien. De testjes van de Kruidvat doen er de laatste tijd erg lang over om goed op kleur te komen. Ben benieuwd hoe hij nu is!
Sorry had de test zonder huls nog niet gezien.. ik zien het streepje wel hoor. Ben ook benieuwd hoe duidelijk hij na het op kleur komen is.
Ik zie 2 streepjes; het ene staat volgens mij te dicht op de controlestreep en de andere veel te ver weg. Ik denk dat daarom dat het valse streepjes zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zie (kan ook door het vroege uur komen). De map kan ook je cyclus ontregelen dus misschien ben je daarom niet ongesteld nog. Ben je er al uit of je nu op oploop hoopt, of op een afloop met een sisser?
Hoe lang zijn je cycli normaal? En wanneer was dat ongelukje? Aangezien je zelfs de map hebt geslikt en dus blijkbaar niet zwanger wilt worden, hoop ik voor je dat het toch niks is.