net even opnieuw een testje gewaagd en ik geloof dat het met een sisser af gaat lopen want deze is spierwit
Toen ik zwanger wilde worden van onze dochter was het gemiddeld 28 dagen. Soms 27, soms 29. nu heb ik het helemaal niet meer bijgehouden maar het zal om en nabij hetzelfde zijn denk ik. Map 2 weken geleden geslikt, dinsdag de 16e volgens mij
aangezien nog steeds niet ongesteld nog een testje gedaan vandaag en dit zie ik nu. Zou dit een indroger zijn ofzo? Heb wel te laat gekeken namelijk, na ruim een kwartier.
Ja ik zie ook een streepje, al vind ik hem wel dun, vandaar mijn twijfel. Goh, ik moet zeggen dat ik na die witte test wel opgelucht was. Ik zat daarnaast nog in een sollicitatie procedure waarvan ik gister gehoord heb dat ik het niet geworden ben (helemaal niet erg overigens aangezien ik een hele fijn baan heb) dus dat geeft weer een soort ademruimte. Maar goed, mocht het echt zo zijn, dan weten we er ook wel weer een mouw aan te passen. Wel verwarrend al die verschillende uitkomsten van testen :O
Ik zou over een paar dagen nog een doen. Ik heb echt een knalroze indringer gehad met die testen en een paar dagen erna nog een iets lichtere. Of het moet mis gegaan zijn, maar ik vertrouw die testen na afleestijd niet.
Tja... je zegt het zelf al... 10 minuten te laat gekeken, dus niet betrouwbaar af te lezen en hij is idd dun. Volgens de gebruiksaanwijzing kan er al snel na de afleestijd een valse streep komen. Ik zou dus over 2 dagen nogmaals testen. Maar je zit inmiddels 17 dagen na de onveilige sex... ik zou echt verwachtem dat een streep door hcg al duidelijker moet zijn geweest... en de map heeft alles in de war gegooid, vandaar dat je nog niet ongi bent. Kan ook zijn dat je de map nog voor je eisprong hebt geslikt en die toen je eisprong heeft uitgesteld en dus nu een reactie op lh hormoon
Thanks! Ja je hebt gelijk hoor. Maar goed, let it gooo let it gooo (lastig lastig) en volgende week zien we wel verder. Mocht er dan nog niets zijn dan ga ik wel weer verder kijken.
Op die laatste zie ik hem wel. Wat lastig zeg die wisselende testen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Wat gek! Kun je niet een testje doen bij dr huisarts of bloedtest? Dan heb je misschien iets meer duidelijkheid.