Nog negatief. Verwacht ook niet zwanger te zijn en is nog heel vroeg als ik zondag als eisprong reken dan zit ik nog maar op 9 dpo. Wel steeds kleine steekjes onder, geen menstruatie gevoel en verlies best veel afscheiding/slijm.. beetje rugpijn steeds Maarja daar ga je dan weer over na denken. Ik zal het van weekend wel weten haha
Huh, je verander je dpo steeds. Zondag zei je eerst 7, toen 8 en nu vandaag weer 9. Je heb toch ovulatietesten gedaan? Reken gewoon 48 uur na je eerste piek en dan de volgende dag is 1 dpo. Dus de 3e dag na je piek is 1 dpo.
Ben ik nou gek deze gedaan van de action 2 stuks en zie lichte streep of ben ik nou gek .clear bleu digitaal er tegen aan gegooit en die zegt niet zwanger wat moet ik er nou mee
Wil je mss je eigen topic aanmaken? Dit is het topic van iemand anders Wat betreft je vraag. Ik zie wel een vaag streepje hoeveel dpo ben je?
Gebaseerd daarop is hij erg licht ik zou eerder zeggen 9 of 10 dpo. Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ja dat is helaas niet betrouwbaar. Maar ik zie een vaag streepje. Zou overmorgen nog eens proberen sucses!