Hoi dames, Loopt hij goed genoeg op? De onderste test op de foto van de 2 testen snachts gedaan om 3.00. De bovenste test heb ik gedaan 13.11 vanmiddag Op beidde testen dus 10 dpo. Weet ook niet hoe ze op horen te lopen. Ben zowiezo al blij dat ik geen omo witte testen meer heb
Ziet er goed uit. De tijd is denk ik alleen veel te kort om echt oploop te kunnen zien, zit maar 10 uurtjes tussen .
Hcg moet verdubbelen en dat gebeurt elke 24/48 uur. Ondanks dat is dit voor 10dpo met een Kruidvat test al erg mooi! voorzichtig gefeliciteerd.
Zijn mooie testen voor 10dpo! Oploop hoort er gemiddeld om de dag te zijn. Je kunt wel verschillende streepjes krijgen op verschillende momenten van de dag (ivm ander drinkpatroon). Gefeliciteerd, jij bent hartstikke zwanger
Dank jullie wel Gisteren had ik ook een predictor gedaan. Die was ook al erg mooi Hoop zo dat dit een plakkertje is Dit is de predictor van gisteren
Wow mooie testen al voor deze termijn. En zoals anderen ook zeggen hcg verdubbelt iedere 24/48 uur dus met maar 10 uurtjes ertussen zie ie zowiezo weinig verschil. Maar...je bent zwanger, gefeliciteerd!
Hij is wel mooi opgelopen Bovenste is 11 dpo en onderste 9 dpo Goed te zien al. En de foto met 1 test erop vanmorgen later in de ochtend gemaakt
Vandaag 4 weken zwanger Gisteren ook nog bevestigd door de huisarts dat ik zwanger ben 25 april mijn echo Hopelijk een prachtige echo En mag dit kleintje bij me blijven. Ps ben nu wel klaar met testen Volgende week nog 1 clearblue met indicator doen voor de 3+ en dan klaar