Is dit wat je noemt een typische indroger? Test is gedaan, snel bekeken weggelegd en 2 uur later stond dit er ineens. Sorry voor het draaien van de foto's, gebeurt na uploaden
Als het die van de Action zijn...die kunnen dat wel makkelijk hebben helaas. Ik had dat ook een aantal keer gehad. Ik weet niet hoeveel dpo je bent, maar je zou om de dag kunnen testen om te kijken of je oploop hebt. Suc6!
Ik denk een indroger maar sowieso mogen we hem niet meer beoordelen buiten de afleestijd. Na hoeveel tijd heb je hem weg gelegd en zag je toen helemaal niks? Ik zou gewoon een nieuwe test doen en dan braaf wachten of je binnen de tijd wat ziet.
Ik heb PCOS dus ik ben onregelmatig en daarom ook geen idee waar ik in mn cyclus zit. We gebruiken verder niks vandaar dat ik af en toe eens test. En komt het dan komt het en zo niet niet. Ben al super dankbaar dat ik 2 kindjes heb mogen krijgen
Ik lijk wel wat te zien.. ik heb doorgaans wit witterde wit testen van action. Nog een x proberen morgen? En dan ff niet wegleggen
Ik zie niks op jouw test, maar ik had het zelf ook.. 2 weken geleden. Was dus geen indroger.. Maar een echte 2e streep (heb tot 4 keer toe de test te snel weggelegd.. Hahaha) De 5e test was er een waar ik niet zo lang op hoeft te wachten hahaha dus toen wist ik dat ik echt zwanger was.
Ik heb nog nooit een hele witte test van de action gehad. altijd droogt hij met een indroog streepje op. De laatste maand verschenen de streepjes meteen bij het oplopen al. Toen ze eenmaal opgedroogd waren was het streepje iets duidelijker. Ik ben een dag na nod ongesteld geworden. Ik adviseer de action alleen rond nod te gebruiken.
Ik heb een nieuwe gedaan vanmorgen en die was negatief dus idd een flinke indroger wat ik al dacht. De test van gister is nu eindelijk opgedroogd. Zal even een foto toevoegen
Ik had dit ook ja! Iedereen enthousiast over de Action testen maar ik pieste altijd streepjes en bleek dan niet zwanger. Misschien reageren ze sneller dan andere testen oid.
Geeft niks. We zijn er niet voor bezig maar als het komt is het welkom. Voor mijn man is het goed zo, maar aan de andere gebruiken we geen voorbehoedsmiddelen . Aan de ene kant vind ik het ook prima zo, maar aan de andere kant kriebelt het ook wel enorm