Vandaag 10dpo. Gisteren had ik een indroger op een Sensitest early dipstick - toen ik de foto van de verse test nog eens bekeek kon ik toch wel vaag wat zien. vanochtend weer getest, tweede urine, en weer heeeel vaag nauwelijks te fotograferen lijntje die nu weer iets duidelijker is opgedroogd. Iemand bekend met herhaalde indrogers van Sensitest ?Of moet k sowieso uitgaan van vals ? Tweede foto is van de test binnen afleestijd van gisteren.. Ohja zijn alsnog echt wel tuurlijntjes hoor
Ik zie heel vaag in de verte een wat grijs streepje. Overigens op de bovenste duidelijker dan op de onderste. Ik heb zelf nooit vals getest met Sensitest, maar testte toen ook niet zo vroeg (pas bij 13 dpo).
Jaaaa ik heb vals getest! Twee keer. Maar toen ik wél zwanger was begonnen mijn testen ook zo extreem licht op de dipsticks. Dat was ook zo rond 10 dpo. Dit waren mijn twee vals positieve, 2 dagen achter elkaar. Van die lichte positieve heb ik helaas geen foto meer! View attachment 653727 View attachment 653728 De positieve testen leken wel meer op die van jou!
Weet je zeker dat die vals waren ? En niet een vervroegde miskraam is geweest misschien? Ik vind ze nog veel duidelijker dan die van mij namelijk..
Neeee het lijntje is niet mooi strak roze. Ga er vanuit dat het niets is geweest in ieder geval. Volgens mij waren de testen daarna ook gewoon wit. Want ik ben er niet verder mee bezig geweest toen. Dit waren mijn testen op 12 dpo! View attachment 653729 En dat begon echt heeeeeel licht want ik heb ze toen op 10 dpo direct weggegooid. Dacht van; zou wel weer een indringer zijn. Was alleen niet het geval 2 dagen later.
Oh oké ! Goed om te weten. Zit te twijfelen of ik morgen de predictor erbij moet pakken of nog even door gaan met de dipsticks..
Nou ben ongesteld .. hoef k ook niet meer te testen. Maar na een LF van 11 dagen, en een cyclus van 25 dagen, snap ik er niks meer van. Als een vruchtje is bevrucht/ingenesteld, en t gaat in heel vroeg stadium mis, wordt dan ook sneller je menstruatie opgestart? Dat is t enige dat ik kan bedenken waarom mijn cyclus zo gek doet op t moment. Ik heb t de afgelopen jaren niet heel nauw bijgehouden maar in de aanloop naar de zwangerschappen van beide kinderen had ik gemiddeld een LF van 15/16 dagen..
Je lf kan variëren en zeker als je ouder wordt veranderen. Een cyclus van 25 dagen met een lf van 11 is ook normaal. Jammer dat je ongesteld geworden ben.