Ja kan idd een indroger zijn. Al zag ik hem zelf wel binnen afleestijd. Maar hij is wel erg vaag! Ik durf dat wijntje dan echt niet.. ik wacht even tot ik meer duidelijkheid heb!
Nog niet helaas… We zitten op zo’n park en je moet alles reserveren ivm Corona. Dus we hadden vanochtend al 2 activiteiten en zo het zwembad. Daarna kan ik pas een test gaan kopen. Heb gezien dat hier een Kruidvat in de buurt is die vandaag open is! Dus hoop vanavond te testen
Ben ik weer… Nou ben niet veel wijzer. Was in de winkel op het park, zag ik daar ook ineens een zwangerschapstest, dus ik dacht mooi. Koop ik die wel. Net de test gedaan. Zie ik een licht streepje verschijnen. Maar na googelen op dit merk (healthy pharm) zie ik dat deze vaak valse streepjes geeft!! Nu baal ik dat ik niet gewoon naar de Kruidvat ben gereden!! Want ja… ben ik nu zwanger? Of is dit een vals positieve test? Jullie ervaringen hiermee? sorry die foto’s draaien altijd bij mij op een of andere manier!!
Gisteren en vanochtend een druppel bruin verlies ook nog gehad. Weinig, maar wel dus iets van bruin. Geen rood. Wat is dit?! Is de kans dan groot op een miskraam? En ik ben vandaag dus ws 10 of 11 dpo. Bij mijn andere kids was het volgens mij wel al een duidelijker streepje met deze termijn. Pffff irritant deze onzekerheid!!
Oooh healty pharm is met deze strepen in 95% vd gevallen idd vals positief. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van een betrouwbare test. Voor nu zou ik dus uitgaan van niet zwanger helaas.
Ja echt stom!! Als ik dat geweten had, had ik hem nooit gekocht! Wist ik veel?! Ik ging pas na het testen googelen. Eigenlijk op gevoeligheid, maar toen las ik al die negatieve dingen erover. Ik ga morgen wel naar Kruidvat….
Nu weet je het nog niet Maar omdat je op de andere test ook een lichte streep zag en op de tweede ook is er hoop. Spannend!
Nou eindelijk bij Kruidvat geweest!! Helaas geen ochtendurine, dus was niet zo geconcentreerd. Maar wel duidelijk voor mij een lijntje binnen de 5 min. Niet zo goed op de foto te krijgen. Maar denk dus niet dat het goed zit voor 11-12dpo. En ook vanochtend wat bruinverlies weer en met 1 rode druppel. Heb ooit een MA gehad die begon ook met bruin… helaas stootte mijn lichaam het toen niet vanzelf af… en werd het uiteindelijk pas laat met medicatie en curretage.
Je ziet de streep wel goed vind ik. Het is wel licht, maar als je een late innesteling had dan kan het natuurlijk wel. Wat vervelend zeg.
Zou je denken? Ook met dat bruin en rode druppel? Bij mijn andere kids was het nu wel al donkerder! Nou ik ga morgenochtend weer testen en kijken of er oploop is… Maar heb weinig hoop in een goede afloop…
Ja vooral omdat ik nu net deze week op vakantie ben en dan hangt er toch een soort iets over dit weekje weg heen. Ben in mijn hoofd telkens aan het denken ipv echt genieten met de kids.. pffff Maar aan de andere kant wel veel afleiding.. dus de tijd vliegt ook wel nu
Dankjewel, alleen voel ik het nog niet echt als iets waarvan ik blij word. Ik heb het gevoel dat het niet goed zit door het bruin verlies…