Ja morgen doe ik er nog eentje van Z&K om goed te kunnen vergelijken en 1 van KV. Ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat het geen indroger is, dat zou wel heel toevallig zijn dat ze dan op 3 testen verschijnen toch?! Ik heb ook geen idee hoe ver ik dan zou zijn dus dat maakt het ook niet makkelijker
Als ze lichter worden (wat wel zo lijkt, zeker op de laatste foto) dan is de kans aanwezig dat ze op je eisprong reageren.
Ik had vorige week ook 2 dgn zulke streepjes terwijl ik nog niet eens mn eisprong had gehad dus heb niet veel vertrouwen in deze testen helaas...
Het kan ook dat deze testen hebben gereageerd op je eisprong, gezien je nog geen cyclus hebt. Jammer meid! Maar als jullie ervoor willen gaan zou ik nog even aan de bak vandaag
Ook hier slechte ervaringen met z&k testjes. Vorige maand had ik hier ook lichte streepjes op. Nou had ik zelf de indruk dat ik naar voorgedrukte streepjes zat te kijken en heb eens een ongebruikte strip bekeken en ik zag idd de streepjes gewoon staan. Kijk, zo zag mijn testje er uit en ik ben gewoon ongesteld geworden. Ik hoop voor jou dat je testjes gewoon wel gaan oplopen!
Die zwanger en kids testen zijn niks. Inderdaad vage loze streepjes en toen het wel raak was bleven ze langgggggg vaag.
Ik vind het wel echt slecht hoor dat er dus gewoon 3 testen streepjes geven terwijl ik dus niet zwanger ben. Pff echt balen.