Mn vriend vertrouwde de kv test niet, die is een clearblue gaan halen, haha.. Bekijk bijlage 338793 Morgenvroeg die met weken indicator.. ben heel benieuwd wat ie aan geeft..
Gefeliciteerd!!!! Hier hondsmisselijk vandaag, 1 dag voor NOD voel me helemaal anders dan de voorbije weken, beetje ellendig zelfs. soortgelijke ongikrampen maar geen draken te bespeuren, alleen afscheiding....morgen nog eens testen...
Ik had een fout test bij de digitale met weken indicator, geen idee wat er fout ging. Maar die van kv is iets donkerder.. Beetje jammer van die digitale, had me daar echt op verheugd.. Ben nou ook een beetje chagrijnig.. Haha.. Zouden dat nou al hormonen zijn?! Dank je wel allemaal!
Ik heb geen idee wanneer mn nod is.. We hadden eigenlijk even een rust maandje, dus heb mn cyclus totaal niet bijgehouden.. Ik denk dat vandaag of morgen mn nod is.. Daarom wou ik graag zien wat die weken indicator aangaf.. Mn lieve mannetje is nou een nieuwe halen trouwens! Haha..
wauw wat een mooie test al. Van harte hoor meid!! en wat fijn dat je de afspraak niet nodig hebt. Ik duim voor een plakbeeb!!
gefeliciteerd en fijn dat je nu die afspraak kan af bellen en gefeliciteerd met je verjaardag een mooier verjaardag kan je je zelf niet wensen hahaha