hoi dames, ik ga zo een test doen, alleen omdat ik om 11 uur als laatst heb gedronken en net voor laatst geplast wanneer zou ik het beste kunnen testen??
Ik heb vorige week vrijdag wat roze bloed verloren bij het afvegen,(zie GEPLAATSTE TOPICS) 1x en vervolgens vrij en za alleen bij het afvegen bruinbloed. en toen 2 dagen niet meer. Gister opeens bruin troebelig bloed en daarna niet meer. Ben ook flink verkouden geraakt daarna dus vandaar dat ik denk voor zekerheid testen...
Balen van de test? Hoe lang is je cyclus normaal? Misschien heb je er 1 over geslagen. Dat het ik ook gehad. Toen omdat ik ging lijnen. Als het te lang duurd zou ik gewoon de dokter even bellen. Hoe lang gebruik je geen pil of zo iets meer.
Heb je vaak zulke lange onregelmatige cyclussen?Ik zou een doorverwijzing naar de gynaecoloog vragen om te zien wat er aan de hand is bij jou. Vooral gezien je zwangerschapswens. Dit schiet niet op zo. Voor hetzelfde geld heb je PCOS ofzo.
Ja inderdaad vooral ik ben alweer roze bloed verloren,na het hebben van gemeenschap zeg maar... terwijl tijdens niets er uit kwam, was echt er na toen ik ging douche zat het op me handdoek ,, Me man zei ook hea vreemd roze bloed.. NU ook erg opgezette buik steken onder me navel en voel me misselijk... brr wat is er aan de hand met mij...