Dag dames, Ik ben nu 3 weken van de pil af... we hebben al wat gehobbyt en nadat ik maandag flinke krampen en wat licht bloed verlies had ben ik maar weer es gaan opletten op signalen van mn lijf... Nou, daar kom ik dus niet helemaal wijs uit...alle toeters en bellen gaan tegelijk af.. Nu heb ik dus es een ovulatie test gekocht (nooit eerfer gebruikt maar wel goed gestest zoals beschreven in de bijsluiter) en die gaf heel duidelijk een positieve uitslag.. Ik blij, ik denk: 'dat wordt klussen' Potvderdrie komt ineens een ongesteldheid om de bocht vliegen! En niet wat rozige drupjes... nee, echte dikke klonten...blehg! Maar goed, mijn vraag... Kun je een lh piek hebben en toch ongesteld zijn?! En heeft het zin om nu te klussen? Ik hoor het heeeeeeel graag wat jullie hiervan denken...
Uhmmm was de c even donker als de t? Dat moet voor een positieve ovu. Nou kan door het stoppen met de pil je lichaam echt even de weg kwijt zijn.. Geef het rustig de tijd. lijkt me niet heel zinvol om te gaan klussen, maar dat is meer mijn gevoel dan dat het feiten zijn
Hey, Dank voor je reactie! Nou, echt zin heb ik ook niet nu... maar gezirn de test. Ja, echt een hele duidelijke positieve test streep... precies zoals op de voorbeeld foto van de bijsluiter...maf he?! Hmmm... naja, ik denk dat ik inderdaad maar es effe een weekje geen plonaise aan mn lijf wil en als de rust weer is wedergekeerd ga ik nog es zo'n ovulatie test doen... Ik vind het wel vreemd om het zo klinisch aan te pakken deze keer..haha.. bij Ayla was het gewoon raak voor we uberhaupt echt ervoor gingen..
Ja bizar he... En eigenlijk niet leuk😏 Maar ja.. Wel handig om te weten wanneer je ongeveer je menstruatie kunt verwachten. Zelf gebruik ik geen ovutesten meer.. Ik weet wel wanneer ik rond mijn eisprong zit. Maar zo voor na de pil is het super handig
Ja juist het is zoals je zegt... Ik heb niet zo n hele regelmatige cyclus maar ik herken de signalen van mn lijf wel heel goef... maar nu ... pffff... dus inderdaad... de slagingskans proberen te vergroten door wat stiekem spiekwerk mag best...
Als je ongesteld bent en ovuleert tegelijk (nooit van gehoord, maar je leest hier wel meer bijzondere dingen) dan denk ik niet dat het eitje binnen blijft of kan gaan innestelen. Het lijkt mij dat het eitje dan mee naar buiten komt met het vloeien. Dus klussen lijkt me zinloos. Maar dat is meer gebaseerd op mijn logica.
?? Waarom zou ze dat doen. Ze is ongesteld en net 3 weken vd pil af?? Haar hormoon huishouding is nu gewoon ontregelt door het ontpillen. Zou niet inzien waarom ze dan een zw test moet doen
Er zijn uitzonderingen op de regel waarbij de eisprong heel snel op gang komt. Ik zou ook even een zwangerschapstestje doen, gewoon voor de zekerheid. Je weet t niet.. Een eisprong tijdens een menstruatie is ook raar Succes.