zien jullie mijn eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door griekie, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Goedemiddag,

Daar ben ik weer ben weer druk aan het tempraturen geslagen. Zit nu op dag 33 van m'n cyclus de vorige duurde 48 dagen.

Fertile Friend geeft aan dat ik op 18 februari mijn eisprong zou hebben gehad. Wat denken jullie?

Groetjes,
    Griekie

http://www.fertilityfriend.com/home/24b2c7

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    ik denk eerder op dag 18 of 19 wanneer je ook watery slijm had
    hebv je al getest?
    ik zie dat je ook niet echt een vlotte start hebt qua cycli
    ook in mei 08 gestopt met de pil?
    succes!
    calani

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Sorry maar ik denk geen ei...

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik denk ook dag 18! Succes!

Liefs

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ik denk dag 18

6. Lastig hoor, kan dag 18 of dag 21 zijn of dag 28 ligt eraan wat je temperatuur nu doet.

7. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Bedankt voor jullie beantwoording.Vandaag is m'n temp 36.7 is toch veel te laag om een eispriong te hebben gehad?Ik snap er niks meer van.Het lastige vind ik dus om te bepalen hoe m'n afscheiding is, aangezien we om de dag klussen en m'n afscheiding daardoor altijd dunner wordt(verlies tot paar dagen erna nog wat sperma)

8. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    ik zou ook dag 18 / 14 feb aanhouden, omdat daar je temp ineens lager ligt, nl 36.3. dat was bij je vorige cyclus ook je temp bij je ei, dus wie weet?
    en als je temp nu 36.7 is, dan is dat toch duidelijk hoger? soms is er zelfs maar een verschil van 0.1-0.2 graden te zien, voor zover ik het heb begrepen bij FF

9. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ja op dag 18 ,daar is ind een groot verschil met de temp.dat was bij mijn vorige cyclus ook dan daalde hij behoorlijk (36.4)en de dag daarna 37.0 toen 2 dagen 36.8 en daarna niet meer onder de 37.0 geweest.Nou ik hou maar mijn laatste cyclus duur aan dus 17 maart zou ik dan kunnen testen(nu maar hopen dat mijn cyclus niet weer langer duurt hihi).Het is wat he, pfffff

10. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Pfoe, lastig zeg meid!
    Ik denk ook óf op dag 18, of nog geen ei...succes met wachten! Lastig is dat altijd he.

11. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Een ding is zeker, we hebben we op tijd geklust ghihi! Duimen duimen voor ons allen!

12. MyPrecious

Meid, als je nog steeds sperma verliest na het vrijen dan kun je er bijna wel vanuit gaan dat je eisprong nog niet is geweest. Want dan blijft het meestal in je. Natuurlijk kan er dan nog wel wat uit gaan, maar dat duurd meestal geen 3 dagen..
    Ik zou dus nog gewoon door klussen, want wie weet heb je vandaag of morgen een duidelijke eisprong. Zeker als ik naar je vorige kaartje zie dan zie ik in deze nog echt geen eisprong..

Ook heb ik 1 zo'n kaartje gehad en FF gaf een eisprong aan terwijl ik die niet heb. Verder op al mijn kaartjes geen ei, dus daarom denk ik er zo over..

Dus mijn advies: nog ff blijven klussen.

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hoi Hoi,

Nou je had waarschijnlijk gelijk hoor.Gisteren had ik van dat draderige afscheiding, en m'n tepels deden pijn.Nou vandaag m'n tempratuur 37.1. Ik heb vandaag en gisteren ook geen sperma verloren!

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik denk 32ste.

15. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    hallo,

Nou FF heeft de datum van eisprong verplaats zoals ik al dacht, want mijn temperatuur is vandaag voor de 2e dag boven de 37.0 wel vaag dat ik overigens na mijn eisprong nog eggwhite heb.Ik kan de 16 dus testen, spannend!

16. MyPrecious

Verlies je geen cremig slijm? Dat komt ook vrij na je eisprong. Ik denk dat het kruis nu wel goed staat.

Had ik toch gelijk hihi :oops: . Maar ik hoop dat een volgende ronde voor jullie niet nodig is meid!

17. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi meis,
    Ja het is vandaag wisselend toen ik vanmorgen naar de wc ging was het dikker en eggwhite achtig en daarna wat dunner. Maar aan de tempratuur te zien is het kruis nu wel op de goede plek. Nu afwachten tot ik kan testen.

18. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    en wat is je temp nu?

19. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0