Ik zie ook wel een lichte steep. Inderdaad, hopelijk zet het vloeien niet door en gaat het om innesteling !!! Duimen draaien hier voor je !!
Als het om een innestelingsbloeding gaat,dan word hij over paar dagen zeker donkerder.Ik zie op kruidvat ook licht streepje ,hoop het voor je.
Ik hoop het het heel erg, maar krijg ook een beetje buikpijn en het bloeden is nu best erg.. Weet niet hoe erg een innestelingsbloeding kan zijn of hoort te zijn...
Klinkt helaas toch niet zo goed meid. Meestal is innestelingsbloeding niet zo hevig en vaak maar een dag of twee. Hoop voor je dat je toch lekker zwanger bent!
Volgens mij ben ik toch echt ongesteld geworden. Gelukkig heb ik nu duidelijkheid en kunnen we met frisse moed beginnen aan een nieuwe cyclus. Gelukkig weet ik nu ook hoelang mijn cyclus duurt en wanneer ongeveer mijn eisprong zal zijn.. Ga wel tempen denk ik deze maand.. Fijne dag dames! Ik heb een heeeeeeeeele drukke dag voor de boeg op mijn werk...
Ahh Vlinder wat jammer ! Wat ik wel fijn vind voor jullie is dat er duidelijkheid is, in jouw cyclus !! Hopelijk mogen we gauw weer mee kijken naar een nieuwe test ! Succes meid