Voor mij nooit meer kv/wondfo!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#1 Nog anoniem, 10 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2018
    Gisteren op 18 dpo had ik opeens een lichtere test, ik had zo'n gevoel dat het niet klopte en direct een tweede test gedaan, die knalde. Vandaag hetzelfde, maar de tweede was ook licht. Ik dacht nu is het gedaan. Maakte me dus weer enorme zorgen. Maar voor niks dus. Want heb een rijtje gelegd en zie toch een mooie oploop. De knallers waren dus vals! Het rijtje waar ik de dpo's bij heb gezet hadden de knallers, en als je het zo bekijkt kan het niet opeens zo extreem oplopen. Het rijtje zonder dpo's is met de lichtere testen, en dan zie je dat de oploop ook mooier en geleidelijker is. Echt bagger testen. Nooit geen wondfo meer voor mij!!!

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Kan je testen niet zien.. ;-?

3. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik zie niet veel verschil in je rijtjes. Allebei prima. Goede oploop, zoals het hoort geloof ik!
    Je bent zwanger, gefeliciteerd!! Maak je niet zo druk.

4. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Als je je zou verdiepen in haar geschiedenis, zou je niet zoiets zeggen. Tenminste, dat mag ik hopen!

5. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Wat zeg ik verkeerd dan? Goede oploop, mooi rijtje, zwanger, gefeliciteerd, niet te druk maken.... niet onaardig in mijn ogen:confused:

Lenaroos vindt dit leuk.
  6. Nog anoniem

Ik ben idd zwanger maar wilde dit topic ff plaatsen omdat ik gewoon anderen wil waarschuwen voor deze testen, ze zijn tegenwoordig echt niet meer zoals ze waren en maken je onnodig onzeker of juist blij want heb ook vals positieve gezien van meiden die niet zwanger waren

7. Nog anoniem

Das het nadeel van typen, men kan de toon niet horen en dan de tekst verkeerd oppakken. Ik maakte me idd wel druk, totdat ik het rijtje ging leggen. Ben gewoon boos om die testen en ga de leverancier ook aanschrijven straks, dit kan gewoon echt niet

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Hoezo vals? Je bent zwanger dus dat je positieve testen krijgt lijkt me de bedoeling?

9. Nog anoniem

De knallers waren vals, als je naar de eerste foto kijkt heb ik nu pas bijna een knaller

10. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Het lijkt tegenwoordig op het forum wel een sport om negatief te reageren op reacties. Jammer weer.
    Hopelijk heb je nu meer rust en snap dat je baalt van die testen! Ik had er geen problemen mee, maar misschien ligt dat aan een lichting testen? Geniet van je zwangerschap !

Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik begrijp het ook niet helemaal. HCG kan sterk schommelen in het begin naar mijn weten.

nizzie86 vindt dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Ik begrijp het niet sorry. Je gaat de leveranciers boos schrijven omdat je testen positief zijn? Maar je bent zwanger .. ze horen positief te zijn?

nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

Het lijkt tegenwoordig idd een sport om elkaar aan te vallen. Ben ik met je eens. Het openen van dit topic is alleen om mijn slechte ervaring met deze testen te delen. Fijn dat jij er goede ervaringen mee hebt. Het zou idd kunnen dat er een paar uit een slechte lichting tussen zitten. Hoop echt dat ze het gaan verbeteren bij de leverancier. Ik gun niemand die stress en onzekerheid

14. Nog anoniem

Nee niet omdat ze positief zijn maar omdat de intensiteit niet klopt. De intensiteit van de knallers komt niet overeen met de hoeveelheid hcg. Ik ga niet boos schrijven maar ze erop wijzen dat de intensiteit niet altijd klopt en mensen daar onnodig onzeker door worden.

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Hm.. oké

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Gefeliciteerd trouwens! :)

17. Nog anoniem

Thnx. Ja sorry is misschien ook lastig om uit te leggen wat ik precies bedoel haha maar goed, het klopt in ieder geval niet hoe de testen soms kleuren. Misschien reageer ik ook wel ovrdreven door de hormonen ;)

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik snap wel wat ie bedoeld.. je verwacht en hoopt op een mooie oploop. Vaak als de testen aflopen is dat een slecht teken.

In jouw geval leken de testen af te lopen terwijl dit feitelijk niet was, maar de kleur van de testen zo verschillen.

Logisch met jouw ervaring zoek je zekerheid via testen. Zou ik ook doen.
    Nu lekker stoppen met testen meis...
    Alles ziet er goed uit zo

19. Nog anoniem

Dat is precies wat ik bedoel!

20. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Nog anoniem ik heb iets gemist denk ik ;)
    Jeeejh gefeliciteerd :)
    En idd kV en wondfo zijn gewoon kut testen geworden.
    Gooi ze lekker in de prullenbak ;)
    Probeer je niet te druk te maken, snap dat het heel lastig is.
    Tip probeer ook straks niet te veel kwaaltjes te wensen, want je hebt die kwaaltjes echt niet nodig voor een goede zwangerschap. Ik was namelijk zo hard opzoek naar kwaaltjes nu omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan enz... maar mini springt nu met 10 weken vrolijk in de buik rond ;)
    En heb bijna (amper)geen last van kwaaltjes :)
    Lieve Meid im wens je een goede zwangerschap toe en hopelijk mag en kan je er na alles een beetje van genieten.

Deel Deze Pagina