Onderste was nog nat en andere oud wat kleur verschil geeft. Nat was vrijdag avond het donkerste maar allemaal positief. En nee in verleden door echo opvolginf bewezen men eisprong voelen ook echt dag eisprong is. Ik voel hem normaal elke maand al zo lang ik me kan herrinderen. Laatste tijd niet altijd ivm pcos en wel eens problemen met men syclus. Naar doorgaans is syclus russen 23 en 30 dagen met lutalefase van 12 tot 14 dagen. Dus gewoon erg appart deze maand haha. Naja verwacht volgende week vrijdag men menstruatie uiterlijk zondags dus zie het wel weer.. Ja voor de positieve zitten ligtere en er na ook Hmm misschien ben jij een later op de dag tester. De ene test goed met ochtend urine de ander met gewone urine.. Ben heel benieuwd, wel spannend zo voor je
Dank je, ja had liever natuurlijk of gewoon een knaltest of dat m’n menstruatie doorbreekt. Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Had achteraf gezien natuurlijk wat langer moeten wachten met testen. Maar dan had ik misschien vandaag of gister getest en ook een streepje gezien, dus had hetzelfde resultaat gehad. Of ik had dan een witte test gehad dan had ik het misschien los gelaten tot m’n menstruatie. daar had ik eigenlijk ook op gerekend door vroeg te testen… dan kan ik het even met rust laten, dat pakte even anders uit maar goed, de dagen kruipen verder vooruit. Had nu ook een geweldig plan. Als ik er een ovulatietest bij doet, en die is net zo licht als de dagen na de ‘piek’ of misschien zelfs lichter… is er niks aan de hand. Is die weer opgelopen, dan is er misschien toch iets. Eerste was vrij licht, met diezelfde urine dacht ik niks op de zwangerschapstest te zien. Dus voor de theorie, later tester te zijn, gisteravond ook weer gedaan… toen gaf de ovulatietest 0.45 ipv rond de 0.25 (en heb zelf 0.10 en 0.15 gehad) Die zwangerschapstest leek ook wel weer iets donkerder, maar ja dat is natuurlijk slecht te zien een dag later, niet helemaal zelfde tijdstip. En tussendoor slechtere testen gehad te hebben. Bij een korte cyclus moet ik morgen ongesteld worden, maar maandag of dinsdag kan ook makkelijk…. Nog even volhouden dus. maar voor jou is het ook spannend. Een afwijkende cyclus is altijd lastig En nog minstens een week wachten voor je uitsluitsel heb. Ik duim voor een goede rede dat het afwijkt voor je
O jee dan mag je ook nog wel een paar dagen.. Weekend nog dingen staan je goeie afleiding geven?? Leuke dingen of belangrijke dingen je bezig houden? Ben heel benieuwd hou je me/ons op de hoogte??
Ja redelijk druk weekend. Alleen lastig dat je niet weet of en wanneer menstruatie begint. Morgen hele dag van huis… zal je net zien. Dan komt m’n menstruatie opzetten. Overdag nog steeds (zo goed als) niks op de test te zien. Dus lijkt haast op iets, dat fout zit? Ik zal me maar voor de zekerheid voorbereiden op een zwaardere menstruatie ben ook benieuwd hoe het bij jou afloopt, dus hoor het graag wanneer er iets te melden valt
Bedankt dat je het vraagt. Gisteravond een hele goed test. Dus had er ineens goede hoop in… late innesteling, dus trage start ofzo. vanmorgen echter weer vrijwel niks te zien. En had toch echt gedacht dat die dan wel beter zou zijn… in elk geval hetzelfde als gisteravond. En vanmiddag begon ineens toch m’n menstruatie, echt met een veegje roze, zoals ik hier weleens gelezen had. Maar zelf nog nooit ervaren. Heb normaal altijd, gelijk de sluizen open. nu ben ik blij dat in de zekerheid heb. Heb er ook vrede mee… hoewel ik het toch ook wel jammer vind. verder voel ik me ellendig. Want heb er best wel last/kramp dus pijn van. En hoe is het met jou?
Heb je een foto van die test? Bloed je inmiddels erger? Met mij goed donderdag extreem pijnlijke borsten nog nooit zo erg gehad, maar verder alleen erg veel afscheiding vergeleken met normaal maar voel me verder prima terwijl normaal na de eisprong super misselijk bijna 2 weken lang en zakt af als menstruatie goed doorzet. Maar moet nog tot verwacht vrijdag uiterlijk die maandag erna dus zie het wel weer..
ja, bloed behoorlijk. Ook aardig last van, terwijl dat meestal wel meevalt. Alles dat anders is, geeft je wel hoop natuurlijk. Wacht je tot maandag voor je eventueel ga testen? Of denk je dat je het eerder al niet kan laten? ik hoop voor je dat het tekenen zijn, en je volgende week een mooie test heb!
Nou bij mij nu zo raar, zondag ongesteld geworden. Nu klaar maar ovu test nog steeds knal positief.. Nog nooit gehad, wel rond eisprong meerdere dagen positief of die een 2e piek vind waarvan dr 1e dan niet eisprong was 2e piek wel.. Maar nu al enorm lang positief en neemt niet af. Zelfs na menstruatie niet..
Huh vreemd hoor. Ik had wel deze maand 4 a 5 dagen donkere ovulatietesten. Dit was wel pas op cd15/16 Uiteindelijk liepen ze af en een paar dagen later werden ze weer donkerder door zwangerschap.
Ja dat is wel erg raar ja. Zeker omdat je zwangerschapstest negatief blijft… Bij mij werden ovulatietesten eerst lichter na de eisprong, en toen weer iets donkerder toen ik testte omdat ik een streepje op zwangerschapstest zag. Maar uiteindelijk werd het weer lichter, en ook het streepje van de zwangerschapstest werd lichter. 2 dagen terug toch nog een keer getest, omdat toch elke keer een streep kwam… en kwam nu weer een streepje, wel heel dun… maar toch duidelijk meer dan niks. ga tussendoor nog maar vaker testen, kijken of ze weer een keer leeg blijven. maar míjn ovulatietest was nog niet zo duidelijk als die van jou… Dat heb je normaal inderdaad alleen rond je eisprong of bij zwangerschap. gebruik je ook neit toevallig is van vitamines die dit effect kunnen hebben op een test? Ze zouden toch een keer weer moeten dalen… of een positieve zeangerschapstest. zondag was je menstruatie begonnen toch? Dat was ook ongeveer volgens planning dacht ik toch? wanneer heb je de laatste zwangerschapstest gedaan?
O jeetje hopelijk snel gewoon een duidelijk antwoord.. Ja ik ging uit van zondag en bloeding starte ook netjes zondag. Nee totaal niet slik alleen vit d en foliumzuur bij al maanden gezien ik die elke x tekort heb dus dat moet. Snap er niks van. Vandaag nog getest maar echt niks op de test. Stomme is sinds toppen pil geen hoofdpijn klachten meer gehad had met pil extreme migraines. Maar nu vrijdag migraine dinsdag zware hoofdpijn en vandaag weer.heb dus wel last van iets aan hormonen. Maar waarom i really dont know.. Maar zwangerschap lijkt me onmogelijk en ongesteld op juiste dag, en test negatief. Lijkt me als ovulatie test zo knal is om zwangerschap een zwangerschaps test ook zou moeten werken.
ja, blijft raar natuurlijk. Ik dacht wel dat ovulatietest eerder knal is dan een zwangersschapstest positief. Maar durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Bij twijfel kan je altijd over een week ofzo nog een keer testen. maar normaal rond je menstruatie moet die wel zichtbaar/duidelijk zijn natuurlijk. En als je gebloed heb, ga je er sowieso niet snel vanuit… Maar je weet het nooit natuurlijk. en dat je last heb van hormonen is misschien niet heel gek, als ovulatietest zo donker is… maar of dat dan hcg is… lh… of een ander hormoon waar die misschien ook op kan reageren… geen idee. tijd zal het leren ben ik bang… Als het onduidelijk blijft, kan je wellicht langs de dokter. In Nederland is het natuurlijk niet standaard om bloed te prikken bij (mogelijke) zwangerschap. Maar mogelijke hormonale disbalans, kunnen ze denk ik wel iets mee? succes, hoop dat alles snel weer gewoon is.
Nee kunnen ze niks mee want ik heb pcos dus zoizo een hormoon probleem haha. Maar met de pcos zijn ovulatie testen niet altijd betrouwbaar bij iedereen. Maar in alle tijd ik weet ik pcos heb is het me opgevallen ik als ik eisprong links voelde of hem niet voelde de testen ergens in cyclus een 2e piek vonden of net 2 dagen langer positief bleven ofzo zeg maar, en met eisprong pijn rechts ze normaal 1 piek gaven. Maar nooit meer malen in de maand meerdere dagen lang achter 1 positief, en zeker niet rond en net na men menstruatie. Maar arts zegt gewoon afwachten of ik een eisprong voel deze maand, en of ik opnieuw ongesteld word. Kan eventueel wekelijks een testje doen gezien ik bij zoon 1 2 x 5 dagen gebloed heb in achteraf gezien begin zwangerschap. En bij zoon 2 9 maanden lang 3 dagen de week gebloed heb. Inmiddels geen bloed en geen roze rekbare afscheiding meer. Testen tot nog negagief. Dus ga gewoon uit van een vreemde maand zeg maar.. Zou het anders ook niet weten nu