Hallo meiden, Weet iemand hoe ik me hyves kan verwijderen ik kan het namelijk nergens vinden... Ik moet hem namelijk voor mijn moeder eraf halen maar zei wist het ook niet en vroeg dus aan mij of ik even wilde kijken maar ook ik zie het nergens staan.. Alvast bedankt! Liefs Starry
als je het op google in toets: hyves verwijderen dan komt er wel een link te staan, het is inderdaad even zoeken wel de mail beantwoorden anders is het nog niet weg
Ik wil mijn profiel verwijderen. Wist je al dat je zelf kunt instellen wie je profiel, krabbels of hele profiel mogen bekijken? Je kunt dit wijzigen via Mijn menu > Privacy . Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement klik dan hier. Het kan 24 uur duren voordat je profiel definitief verwijderd is! LET OP: Bij het verwijderen van een profiel met een Goldmembership is het Goldmembership ook weg. Niet verder geholpen door bovenstaand antwoord? Onderin de homepage staat FAQ.. dan in de linkercolom Mijn account aan klikken.. In de rij vragen staat de vraag Hoe verwijder ik mijn account..