Nee nog niks gezien, ik hoop ook dat het lekker ergens anders naar beneden komt, ik en mijn dochter hebben luchtweg problemen dus die rotzooi kunnen we er niet bij hebben..
Vliegtuigen landen weer, geen as meer boven Nederland | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
niets zien dwarrelen maar ik kan wel mijn auto opnieuw poetsen verdorie. Het heeft hier wat geregend vanmorgen en mijn auto ziet er alweer niet uit.
Ik dacht eerst wat een onzin. Maar... Ik kijk net naar buiten en ik zie wel degelijk witte vlokjes neerdwarrelen.
Volgens mij parkeerde hier vanmorgen een mooie glimmende zwarte auto voor de deur. Nu issie hartstikke vies. Ik zie met het blote oog niet echt as neerdwarrelen, maar volgens mij doet het dat wel degelijk...
Op hetzelfde tijdstip plaatsen we precies hetzelfde, en we wonen ook nog in dezelfde plaats.... Zie je wel, dan had ik het toch goed dat die zwarte auto nog heel mooi glimde.
Deze foto heb ik net gemaakt uit het raam. Dit is niet onze auto maar gewoon een auto die hier voor de deur staat.... Hij was glimmend zwart toen hij geparkeerd werd. Let op hoe hij er nu uit ziet... Bekijk bijlage 66685
Is dat as? Ooo, ik dacht dat dat weer van die troep van de bomen was... Nou, dan valt er hier dus ook as...