haha zou zomaar kunnen woon vlakbij meppel, stuur die strakblauwe lucht hier eens heen. achter het huis redelijk blauwe lucht maar voor het huis....
Hier in NH ook vieze stoffige auto's en as ...bah!! Ik blijf maar meer binnen vandaag ivm mijn astma. Kan me niet voorstellen dat die as daar geen effect op heeft.
Ik heb vanmorgen mijn wipstoel even gescrobt en die staat nu buiten te drogen maar toen ik tussen de middag even erbij ging kijken zaten er ineens allemaal as deeltjes op dus ik dacht nog welke gek heeft er boven mijn wipstoel staan roken maar het is dus waarschijnlijk dat as dat naar beneden komt.. Vond het al gek dat er wat opzat van iemand die rookt want de buren zijn er niet en roken niet en ik zelf rook ook niet.. Dus mijn vermoeden is dat er hier ook wat naar beneden komt..
Toen ik vanmorgen in me auto stapte was ie ook erg vies. dat was ie gisteren niet ik dacht ook hmmm wat is dit nou weer
Volgens mij kan dat niet hoor (te hoog) daarnaast als het wel zo was zouden ze mensen waarschuwen dat spul mag je niet inademen namelijk!
hier niks van gemerkt..maar is het niet super slecht voor ons? moeten we dan niet beter binnen blijven ofzo?
Nou er ligt sinds vanochtend een heel raar vies laagje op de auto. En het lijkt idd op as. GRMPPFF. Nog een keer de auto wassen dus.