Ik heb op het nieuws gelezen dat vanaf vandaag het as naar beneden zou komen op de grond, dus zo gek is het niet als je idd wat ziet
hier niet maar ze zeiden ook dat het alleen in het noorden zou vallen omdat daar de aswolk overheen komt
Mijn Lief zegt net dat zijn auto vanmorgen ook helemaal onder zat en het heeft hier vannacht wel wat geregend... Toen ik vanmorgen om 6 uur op mijn fietsje zat regendeb het ook en toen maakte het ook een heel gek geluid!
Wij zagen het gisteravond neerdwarrelen. Alleen via de donkere dakpannen tegenover, anders kon je het niet zien zo klein was het. Mijn man en ik zagen het allebei, dus hallucineer niet.
Hier ook niks. En ik had begrepen uit de krant dat die deeltjes zo klein zijn dat je ze niet ziet met het blote oog??
Hier ook gisterochtend een stoffige auto, het had geregend hier.. liefje had net de dag ervoor 3 uur lang de auto staan poetsen
Even een beetje off-topic... Hele mooie foto's hier van de vulkaan: More from Eyjafjallajokull - The Big Picture - Boston.com
Hier is het ook naar beneden gekomen, had net mijn auto gewassen en die heeft nu dus een grijze gloed, inplaats van geel.....