Zien jullie ook een 2de streepje k2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noenoe, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Ga ik ook doen, maar dat deed ik vandaag dus ook 2 dagen later dan donderdag en niet donkerder.....:(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ja maar heb je met donderdag en die vandaag dezelfde test gedaan???

3. Leontine135

Ja, naast de clearview had ik ook een KV2v5 gedaan en vandaag dus ook maar niet donkerder.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Hmm lastig... ik zou nog ff 2 dagen wacten en weer testen met kv.
    Alhoewel ik het dus rot testen vind met vage streepjes is hij voor jou juist goed om te vergelijken.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Mee eens !
    1/2/3 dagen na nod vind ik persoonlijk ook nog geen vmk.
    Aan de ene kant super fijn dat die testen zo gevoelig zijn, maar aan de andere kant...
    Er vinden zoveel cyclussen bevruchtingen etc plaats, maar wordt al bijna direct afgestoten. Tja ik weet niet, nogmaals snap niet waarom mensen zichzelf dat verdriet aan willen doen.

Een langetijd geleden kwam iemand met dat ze voor nod test omdat het ook telkens voor/tijdens nod mis blijkt te gaan. Ja uhh dus ? Als je pas kan testen bij 5 dagen overtijd weet je ook van niks.

Leontine, wat een spanning heb je een regelmatige cyclus ?

6. Leontine135

@ikdus, ik ben in sept. gestopt met de pil en sindsdien regelmatige cyclus van 27-31 dagen ongeveer, maar weet nu zeker dat ik 7-4 ei heb gehad, dat is vandaag precies 2 weken geleden. Zit nu op dag 32. Maar afgelopen maandag al een heeeel vage positieve test gehad en nu dus nog steeds vaag......al is het wel wat duidelijker maar dat was het woensdag al en daarna niet duidelijker geworden eigenlijk.
    Lees net verhalen over bbz, bij mij geen bloed te ontdekken en begin meer "kwaaltjes" te krijgen zoals zere borsten.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend, hoop dat je over 2 dagen een mooie test hebt.
    En bij een bbz is vaak (dus niet altijd) een hoge en snelle stijging.
    En bloedverlies hoeft niet altijd bij een vmk, je lichaam moet vaak nog eerst dan edn seintje krijgen dat het niet goed is.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier was t bijv al mis voor de 5 weken, maar pas met 7,6 wk de miskraam gehad.

9. Leontine135

Hallo allemaal,
    Ik heb bloed! Eigenlijk ben ik wel opgelucht, ik haat onzekerheid na al die vage streepjes van afgelopen week, eigenlijk pas 1 dag overtijd (15dpo) en nu dus ongesteld, maar wel iets van een bevruchting geweest lijkt me. Daar ben ik wel weer blij om dan weet ik dat het kan en dat mijn vriend wel vruchtbaar is. Daar had ik mijn twijfels over.
    Volgende x test ik pas een paar dagen overtijd, voor mij geen testen meer voor 14 dpo iig!

Fijne zondag verder! En bedankt voor alle tips en meekijkers ;)

Deel Deze Pagina