hallo Ik heb op zo 22 feb een punctie gehad. Woensdag 25 feb een terugplaatsing van een 8 cellige top kwaliteit embryo. Op vrij 20 feb pregnyl gespoten maar deze is al lang uit mijn lichaam. Verder gebruik ik utrogestan bollen maar die kunnen testen niet beïnvloeden en normaal wordt ik 13 dagen na punctie gewoon door die bollen heen ongesteld. Ik heb za avond getest (bovenste) en vanochtend (onderste). Foto is nog in het donker gemaakt daarom die schaduw en minder goede kwaliteit. Ondanks dat kun je denk ik toch zien dat er tweede streepjes staan. Deze zijn ook binnen een min of 3 verschenen dus niet na aflooptijd. In het echt lijken ze ook echt roze. Nu denk ik alleen dat de streepjes veel te licht zijn en niet voldoende oplopen. Wat denken jullie?
Ik zie in ieder geval wel verschil tussen je bovenste en je onderste test. Ik hoop dat ze nog mooi oplopen!
Ik vind hem erg licht voor 12 dagen na terugplaatsing eerlijk gezegd. Temeer het ook een 8-cellig embryo betrof. Ik zou je fertiliteitsarts om advies vragen. Wellicht dat je een bloedtest mag. Durf je nog niet te feliciteren eigenlijk. Ben in dezen altijd voorzichtig. Maar goed. Volgens mij mag je toch ook pas 14 dagen na terugplaatsing testen toch of wat zei je ziekenhuis? Wellicht dat het zeer laat ingenesteld is?
Ja daarom Ook dit bericht. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in. Al hoop ik het natuurlijk wel enorm. Officieel mag ik pas 16 dgn na tp testen. Ene zkh zegt 14 dgn na punctie een ander 14 dgn na tp en die van ons dus 16 dgn na tp bijna drie weken na punctie. Andere keren was ik nu wel al ongesteld
Hmm ik zie wel verschil tussen de 2 testen dus dat is een goed teken. Maar idd, ze zijn nog wel erg licht voor 12 dagen na tp. Even afwachten nog maar.... Ik hoop dat het goed zit!
ik heb geen ervaring in 8-cellige embryo's. ik kan alleen maar duimen en meehopen op een goede afloop!
Ik zie ook bij beide een streepje en de onderste is ook donkerder als de bovenste... Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk gaan ze snel knallen!
De 22e moet je zien als de dag van je eisprong. je bent dus nu 15 dpo. Ze zijn ERG licht voor 15 dpo, maar goed; ik heb gekkere dingen voorbij zien komen hier. Als je je misschien een hele late innesteling hebt gehad zou het kunnen! Succes de komende dagen! ben benieuwd!