zien jullie ook een 2e streepje?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michelle1990, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Wat een domper vanmorgen, een test gedaan met dit als uitkomst:Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Had zo gehoopt op een positieve test.
    Nog geen spoor te bekenen van me menstruatie maar ook geen positieve test ppfffff wat een onzeker gevoel geeft dit.
    Als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik toch nog maar een keer testen

De rest succes met testen en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen!!!!

Bijgevoegde bestanden:

2. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Oo jammer meid! Maar nog geen ongi geeft misschien iets moed. Knuffel!

3. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje Mina wat zenuwslopend @michelle1990 ik heb gister twee verschillende testen gedaan en heb 2 lichte strepen.. Morgen is mijn nod dus dan test ik nog n x.
    Zou je misschien niet genoeg hcg hebben nog?

4. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er hier trouwens ervaring met de etos test?

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ontzettend balen zeg

6. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Heb je niet nog zo'n andere test liggen?

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mag ik ook even reageren? Waar zit je ergens in je cyclus? Kan het zijn dat je nog te weinig hcg hebt aangemaakt? Zou inderdaad nog een ander testje doen ter vergelijking.

8. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Waaaaaaah voel me zwanger. Twee testen gedaan (kruidvat en predicor early) 2 dg voor nod, licht streepje. Nu op mijn nod en komt niks uit (gewone predictor). Nu las ik dat predictor ook niet betrouwbaar is. Morgen nog n x testen?

9. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je gelooft het niet. Binnen een kwartier toch een licht streepje en in bijsluiter kon je tot binnen een kwartier aflezen. Nu toch nog een clearblue besteld.

10. Williewortel

Williewortel Actief lid

Spannend! Plaats anders nog even een foto van je laatste testen. Dan kunnen we met je mee kijken....

11. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Michelle, wat balen zeg! Op die kv zag ik wel een heel licht streepje... Heb je vandaag nog getest?

Katrineke, het is netter om even een eigen topic te starten.

12. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brilli ik heb vanmorgen getest met een etos test maar die was ook negatief, blijf het wel raar vinden 2 positieve kruidvat testen en een negatieve cb en etos. Maar ook nog steeds niks te bekenen van me menstruatie. 9 februarie was me eerste dag van me laatste menstruatie dus je zal denken dat hij dan nu wel positief moet zijn als ik zwanger ben.
    Ik wacht deze week nog af en doe eind deze week(als ik dat volhou) nog een test als ik niet ongesteld ben.

13. Katrineke

Katrineke Lid

14 sep 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh sorry....neem me niet kwalijk michelle1990. Ik leefde wat teveel mee en ik dacht dat het zo hoorde...omdat ik hetzelfde ervaar. Ben niet zo bekend met forums. Wat ontzettend zenuwslopend, hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt

Deel Deze Pagina