Hallo allemaal, Inmiddels zijn wij alweer bijna 3,5 jaar bezig voor een tweede kindje (eerste uiteindelijk ook via ivf gelukt). We hebben inmiddels de 8e terugplaatsing gehad (vorige week di was de eerste cryo terugplaatsing van de 2e ivf poging). Nu hebben we het voor het eerst in eigen cyclus gedaan ivm endometriose. En dan de avond van de terugplaatsing nog 5000 ie pregnyl ter ondersteuning. Dat is nu dus 9 dagen gelden. Omdat ik het idee had dat het wederom niet gelukt is, heb ik net getest. Kan dit nog van de Pregnyl zijn?
Volgens mij kan het wel maar vind hem wel duidelijk voor een pregnyl streepje. Morgen nog eens proberen. Als het hcg is moet hij gaan oplopen komende dagen
Ik vind hem heel donker voor een pregnyl streep op 9dpo! Ik zou al hoop hebben!! Maarja. Met slag om de arm om jezelf nog even te beschermen
Vanochtend opnieuw getest... Gisteren niet met de eerste ochtendurine, vandaag wel. Bij ondersteuning met 3x Pregnyl 1500 mocht ik na de laatste daarvan 6 dagen later testen. Nu zit ik op de 10e dag na Pregnyl 5000. Dan zou je toch zeggen dat het zou moeten kunnen? Officieel vandaag ook NOD en testdag vanuit hetzkh is dan altijd nog 2 dagen later...
Dankje! Wat zou het een opluchting zijn na 3,5 jaar... Hij is nu in ieder geval al duidelijker dan in februari toen het uitdraaide op een miskraam. Ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan!
Dankjewel allemaal! Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar de streep is wel heel duidelijk! EIN-DE-LIJK!