Hmm bij mij is t voor de kijkers rechtse oog de neus van de coala en dan zn linker oog ook n oog en rechts zit n vlekkie wat dan t rechter oog is...de mond is wel de mond...mja...kunnen we t nog volgen?! Volgens mijn zoontje hebben wij een dino op een van onze eetkamer stoelen
@Springmuis: zoals jij de foto bewerkt heb, zo zie ik de alien idd ook op het tegeltje Bij mijn ouders thuis, zag ik op de drempel altijd iets dat verdacht veel leek op een oude foto waar ik en een vriendin op staan Je ziet echt de vorm van onze gezichten, zonnebril enzo... Ach ja, misschien hebben we wel té veel fantastie?
yes yes yes ik mag mee op vakantie! in mijn badkamertegels zie ik altijd verschillende gezichten en als ik ze aanwijs aan mijn man moet ie lachen en ziet ie ze er ook wel in.
Haha soms wel lang ja. Vaak onnodig lang, dan ben ik ondertussen aan het Yathzeeën of heb het moppenboekje voor me liggen Jaja, ik doe nog wel andere dingen op de wc dan tegeltjes bekijken Wat een creativiteit he allemaal op dat kleine kamertje?
jakkiee ik zie em ook .. Wat een eng tegeltje zeg.. zou echt niet meer fijn op de wc zitten hoor! groetjess
in mijn oude appartementje van vroeger zag ik als ik onder de douche stond ook altijd een gezicht van een vieze ouwe man ik vond het echt creepy en heb toen ook andere tegels laten zetten voor mij een hele geruststelling
ik zag het ook meteen, brrrr krijg er rillingen van en nu moet ik natuurlijk ook op onze tegeltjes kijken, durf denk niet meer naar de wc. stel je voor zeg. hahahahahahahahahha maarrree ik wil ook mee op vakantie.
meiden die hem niet zien.. je kan storten op rekening nummer uh.... 123 ter attentie van het alien tegeltje meiden al enig idee waar we heen gaan?
hoi hoi ik zie de alien ook maar zoals altijd zie ik nog wel meer ook hahaha groetjes nathalie rechtsbovenin de hoek zie ik duidelijk een mannengezicht
nee dat dat ik al vandaar dat ik het klein opgeschreven heb maar serieus ik denk dat het de tegel zelf is die de afbeelding geeft waarschijnlijk zijn het glanzende tegels en vooral met zwart of een andere donkere kleur kun je dan de mooiste dingen in zien knuffel nathalie
o dus voor de duidelijkheid ja ik zie er wel een mannengezicht in maar nee denk niet dat het echt is groetjes nathalie