Hmmm, heb ik eens pech, ik zie niks dus voor mij geen vakantie . Laat ik dan maar gewoon zeggen dat ik het wel zie, dan kan ik ook op vakantie !
@daan78: Jaaaaaa ik ken die filmpjes krijg altijd zowat een hartverzakking hier trouwens saaie tegeltjes, ik dacht nou ik ga ook eens zonder boekje naar het toilet en tegeltjes bekijken ( ) maar niks
hahaha ik zal morgen alle tegelsoorten die ik in huis heb even op de foto zetten toch nog een nieuwe hobby
Ik schrik ook iedere keer weer als ik zo'n filmpje zie Ja hier ook helemaal niks Heb ook allemaal effen tegeltjes
Ja was al onderweg met n plaatje Even kijken of ik hem in t topic gepost krijg... hmmz lukt dus niet...nah kijk maar ff in mn album dan Grote rondje in t midden is zn neus. 2 rondjes links en rechts zijn zn ogen. En dan links zie je nog een oortje en dr onder zn mondje natuurlijk. Hij kijkt niet erg blij....waarschijnlijk zou hij liever in een boom zitten als op t tegeltje van ts
Ja ook ik zag hem gelijk hoor Maar ik heb dat ook vaak met de kast van mijn moeder, die heeft ook allemaal enge gezichten
ikliet hem gister aan me vriend zien en zeg zie jij er een alien in ja zegt die dat zijn de ogen dat de neus dat de mond hij zag het direct ik zo oke dan ben ik niet gek whahahahha