http://www.mattresspolice.com/images/alien_crap.jpg als je deze op je wc ziet word het pas echt erg hahaha
ik zag ze ook zowel t beertje als de alien. echt freaky. ben blij dat ik geen tegeltjes heb zoals die van jou. zou haast bang worden om naar de wc te gaan. haha susanne
Nee dat witte puntje is niet zijn neus...iets meer naar links (een centimeter ongeveer), dat is zijn neus
Zoiets hebben wij in onze gordijnen zitten. Er zit een gezicht in onze gordijnen en laat dat gezicht ook nog eens lijken op mijn schoonvader. En dat op onze slaapkamer. Ik zal er eens een foto van proberen te maken. Liefs Hummel.
hmmm, na die foto denk ik ja als je wil zou j er zoiets in kunnen zien, maar ik zou hem uit het tegeltje zelf niet uit gehaald hebben. Terwijl ik in sommige tegels toch wel gezichten zie.
hihihi ik zag hem gelijk! Maar ben zelf ook zo'n fantast; ik had de eerste week na de bevalling telkens gezichten in mijn dekbed. Hij lag dan in elkaar gekreukeld en in de vouwen zag ik steeds gezichten...