Je draait niet door, ik zie het streepje ook duidelijk…of we draaien samen door, dat kan natuurlijk ook Zowel op de ingezoomde foto als deze in negatief zie ik de streepjes. Inderdaad zoals hier eerder al gezegd werd; morgen met ochtendurine testen?
Dank je wel voor het mee door draaien hahaha, ja indd gwn lekker morgen ochtend testen, als die duidelijker is, helemaal mooi zo niet op naar de volgende ronde!
Ik zie helaas niks op je foto. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb! Al vind ik deze testen ook niet meer fijn, laatst binnen 2 minuten een roze lijntje en de volgende test met dezelfde urine was spierwit..
Ja ik begrijp je hoor. Ik doe ook elke ronde 20 testen en zie soms streepjes en de volgende dag weer spierwit. Maar heb je ovulatietesten gedaan of hoe heb je je nod berekend? Als je echt zwanger bent dan zou je morgen wel een duidelijke streep moeten zien.
29 en 30 september had ik een positieve ovulatietest van clearblue smiley, ik word altijd 14/15 dagen na me smiley ongesteld..
Oke ja dan zit je nu rond 11/12 dpo. Dan zou je morgen of overmorgen wel echt een streep moeten gaan zien. Spannend!
Goedemorgen dames, ik heb net weer getest, het lijkt iets duidelijker maar heb er geen vertrouwen in?
Ik zie ‘m ook weer. Hij is inderdaad heel licht, dus op de vraag wat je ervan moet denken kan ik helaas geen antwoord geven. Wel weet ik, een streepje is een streepje, dus er zit iets van hcg in je lijf. Mogelijk heb je een late innesteling gehad? Of maak je minder snel hcg aan? Mogelijk de komende dagen verder testen om de oploop te checken, of langs de huisarts om bloed te prikken?
Dat zou kunnen.. ik ga zaterdag weer testen met de zelfde test wie weet is hij donkerder, zo niet ben ik niet zwanger.
Kan het zijn dat je eisprong wat later was of ben je zeker van je eisprong? Ik zag gister was en nu lijkt het iets opgelopen te zijn!
Je ei spring na een smiley binnen 36 uur. Dus als je de 29e 's morgens een smiley had dan is hij de 30e 's avonds al gesprongen. Anders misschien de 1e. Dus dan zit je vandaag rond 12 dpo ergens. Zo'n streepje is dan wel normaal hoor.
Ik zou je vraag in een ander topic plaatsen van zwanger schaps en ovulatietesten . .deze is echt alleen voor nod .zou zuur zijn als je vraag wordt weggehaald