He meid, Ook ik zie op de foto's helaas niets maar denk dat jou eigen ogen niet liegen zit hier met hetzelfde nl. Vandaag een tuuuuurstreepje, maar krijg m echt niet op de foto... toch even afwachten dus. Mochten we zwanger zijn lopen we denk ik precies gelijk
jammer dat jullie niks zien . ik ga zometeen nog een testje doen , hoop dat het nu wat duidelijker is . hoeveel dpo zit jij amoura. ?
Zie het ook niet Maar volgens mij is het sowieso moeilijk te zien op een foto. Gewoon een digitale cb doen
Zie topic actiontesten veel streepjes toch ongesteld geworden, dus of ze zo betrouwaar zijn Ik zelf ga terug naar kv
vandaag is mijn nod , en vanmiddag weer een testje gedaan . hij blijft superlicht en met een foto is het bijna helemaal niet te zien . dus ik denk niet dat het raak is . ik zal nog een fototje plaatsten .
zie ook niks, op geen enkele foto, jammer... hoop dat het toch raak is voor je, zoniet, hop met volle moet naar de volgende ronde!
dacht ik al , zie het zelf ook niet goed op de foto . zouden het dan toch indrogers zijn ? nog maar een paar dagen wachten en dan maar met een andere test proberen , als ik dan nog niet ongesteld geworden ben