Heel duidelijk! Gefeliciteerd met je zwangerschap ^.^ Ik denk dat de CB test nu al Zwanger aan geeft als je het zou doen.
hahahaha, mijn test ziet er net zo uit en ik geloof het ook niet hoor http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/113794-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatietesten-zwangerschapstesten-deel-6-p1020303.jpg Maar hij is hardstikke positief hoor! GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd meid !! Ikzelf heb/had ook PCOS maar nu bij de tweede was ik binnen 2 cyclussen zwanger, kon het ook echt niet geloven, maar afgelopen maandag een echo gehad en zagen duidelijk een hartje kloppen... Dusse Van harte en om je gerust te stellen zou ik er eentje van CB doen....
gefeliciteerd, je bent hardstikke zwanger!!!! Die digi, doe hem morgen.... ik zou echt niet meer kunnen wachten, en in jou geval duidelijk positief, kun je dan ook echt gaan genieten!!!
hij is heel positief gefeliciteerd!! heb vandaag een test gedaan van cb en ben nu 2-3 weken zwanger vanaf bevruchting
Dames, ik heb een test gedaan van CB en er stond ZWANGER 3 PLUS joepieeeeeeeeeeeeeeee kon het niet geloven ik had 14 januarie afspraak voor iui, omdat ik pco heb en mijn man een verminderde zaad kwaliteit het is gewoon natuurlijk gegaan we gaan zo bloed prikken en krijgen dan maandag of dinsdag uitslag joepieeeeeeeeeeee veel liefs, Rami
WAUW!! Gefeliciteerd zeg! Wat een wonder!!! En dan ook nog 3+!! Dan ben je ook al een tijdje zwanger dus! Ontzettend gaaf! Geniet ervan!
@Rami: GEFLICITEERD!!!Hoezo wonder baby! En al 3+ ook! geniet ervan @Mom: Ja als je streepje er net zo uit ziet, dan ben je ook zwanger hoor
ooow super dank je wel..ik weet niet hoe ik foto's erop kan krijgen, maar je ziet hem heel duidelijk.. wat fijn..dank je