ik testte beter met middag urine, maar dat is bij iedereen anders denk ik. maar voor mij waren de testen smiddags veel duidelijker dan die in de ochtend. ik denk dat men foto erbij staat in men vorige reactie... kan je hem niet zien? xxx
ik zie een streep hoor! bij mijn meiden bleef het streepje zelfs op de kv licht met een paar dagen na nod dus ik zeg proficiat
Ik heb 6 action testen dus dacht test wel nog een keer. En denk dat het voor de 2e keer geen valse test kan zijn. Morgenochtend ga ik weer met dr action testen. Wat vinden jullie van deze test?
Nou meid, hartelijk gefeliciteerd heel duidelijk positief.. Vind het wel raar dat sommige meteen zeiden dat het er niet hoopvol uitzag omdat ze overtijd is en het veel te licht is? Er zijn meiden die pas na 1 week of 2 na NOD positief testen..
hangt idd van je eisprong af. als je dat niet weet... zogezien was ik 7 dagen of later nog na nod pas zover dat ik heeeel licht positief testte
Dank jullie wel. Ik heb vanmorgen met de action getest en er zit wel een roze streep op, maar wel een lichte streep zoals gisteren. Ik heb geen kruidvat test kunnen kopen, want ik ben mijn portemonnee kwijtgeraakt met mijn pasjes in.. Ik was na mijn werk bezig om alles te laten blokkeren.
streep is streep echt donkder word hij ook pas na 2 dagen *hcg verdubbeld per 48 uur. je bent gewoon zwanger