Nou meiden, ik kon vannacht niet slapen, dus om 4.20 heb ik twee testjes gedaan. Op de foto zie je bovenaan die van gisterochtend, daarna die van gistermiddag en de onderste twee zijn van vandaag. Die van kruidvat is heeeeel licht (volgens mij nét te zien op de foto). Morgen moet ik officieel testen (=10 dagen na tp, 15 dagen na punctie). Wat denken jullie? Zwanger of niet zwanger?
Misschien ben je wel een middag/avond tester. Die van gistermiddag is duidelijker dan die van gisterochtend en vanmorgen. Niet teveel drinken vandaag en vanavond nog eens testen?
Wat fijn dat jullie zo snel reageren! Ik word zoooooooo onzeker van die lichte streepjes! Ik lees nu wel dat Kruidvat wel vaker lichte streepjes geeft, gelukkig. Maar ik hoopte dat ze vandaag iets donkerder zouden zijn. Ik durf mijn man nog steeds niet te verblijden met dit onzekere nieuws. Had hem vandaag een mooie test willen geven, maar wacht nog wel een dagje. Een middag/avond tester, kan dat ook nog, haha. Mag ik er vanuit gaan als er morgen (officiële testdag) nog zo'n licht streepje te zien is, dat het goed zit? Ik hoor graag nog veel meer meningen: zwanger of niet zwanger?
Ik zeg ook zwanger, maar vind dat je al vrij vroeg mag testen na een verse tp... Hier is de testdag 15dgn na een verse tp ongeacht welke kwaliteit er is terug geplaatst.... (zie wel dat ie al 5dgn oud was bij tp)
En vanmiddag nog een test gedaan (manlief begon te vragen hoe het ervoor stond). Zie de onderste. Ik durf alleen nog geen clearblue te doen. Ik ben nog bang dat ik te weinig hcg heb een clearblue nu nog 'niet zwanger' zegt. Heeel langzaam durven we het een beetje te gaan geloven...
Wauw, duidelijk, die laatste! Gefeliciteerd! Denk dat cb het al wel doet hoor! Maar anders wacht je gewoon nog een paar dagen 😊
jaa hoor !! dat ziet er goed uit ! en de cb kan je volgens mij al wel doen ik had een lichter streepje als jij nu had , en de cb gaf 1-2 weken zwanger aan succes !!!