Zien jullie ook een streepje??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kelly001, 20 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik heb weleens een miskraam gehad en daardoor ook extra bang. Hoe ik er mee om ga is zoveel mogelijk me gedachten verzetten en eigk zo positief mogelijk tegen de zwangerschap aan te kijken. Het feit is gewoon je doet er niets aan mocht het toch mis gaan. Geniet van het feit dat je zwanger bent en meer kan je niet doen maar niet de hele tijd down zijn! Gewoon vertrouwen hebben :)

2. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Dankje wel voor je lieve reacties ik ga zeker mijn best doen om van te genieten en hopen dat het dit keer wel goed gaat :thumup:

3. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Het ziet er naar uit dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Eerder heb ik een miskraam gehad, dus bij deze zwangerschap was ik ook wel bang.. toch zei iets in mij dat het wel goed zat, ondanks bloedverlies en krampen! Zie mijn banner, alles is goed met onze uk! Probeer te vertrouwen op je lichaam. Helaas kun je het niet tegenhouden als het mis gaat.

4. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zal voor je duimen voor een mooie oploop en zwangerschap:thumup:

Voor nu in ieder geval van harte gefeliciteerd!!
    En zoals de andere dames al zeiden, probeer het van je af te zetten en te genieten;)

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.833
    113
    Vrouw
    Zo begonnen mijn Action testen ook :) Gefeliciteerd!

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Accepteer vooral dat het gewoon een spannende periode is, vecht er niet tegen als je gevoelens van angst hebt. En veel afleiding zoeken :)
    Bedenk vooral dat je niet MOET genieten van jezelf, je MAG genieten en blij zijn, maar je mag tegelijk je ook zorgen maken en onzeker voelen. Hoort erbij, helemaal na fout gelopen zwangerschappen helaas.

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hartstikke mooi oplopend roze streepje hoor! :D

Kan me je angst goed voorstellen, maar voor nu ziet het er allemaal goed uit. Probeer daar zoveel mogelijk aan te denken. Op naar een prachtige oploop en een mooie baby!

8. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Gefeliciteerd! Het blijft altijd spannend.
    In ieder geval proberen er van te genieten ;)

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties het doet mij zo goed. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat ik ervan kan genieten. Ik ga vrijdag nog een keer testen.

Eliesjee vindt dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Snap je angsten hoor... maar voor nu ziet het er gewoon goed uit :)
    Idd proberen om je angst een beetje opzij te zetten en te genieten!
    Gefeliciteerd meid

Deel Deze Pagina