Ik vind de onderste zeker donkerder op de foto. Leg ze straks wanneer ze beide droog zijn eens onder elkaar en vergelijk ze dan nog eens
Ja vrijwel hetzelfde streepje als gisteren.. vandaag zit ik op 14 DPO. Test morgen nog 1x en dan zie ik wel hoe het loopt.. anders maak ik mezelf helemaal gek.
Dit is die van 13 en 14. Als ik ze allemaal onder elkaar leg zie ik ik bijna geen verschil tussen de dagen. Van 11 tot 14 DPO
Goed ik ga nu stoppen met testen. Zonet weer met middag urine beter getest en een mooi streepje vind ik. Dus ga nu stoppen
Die laatste ziet er idd goed uit! Terwijl ik bij het zien van je rijtje bijna een afloop zag. Maar je bent bkijkbaar een middagtester!!
Bovenste van zaterdag Onderste van vandaag. Ik heb nog steeds last van bruin bloedverlies en na ontlasting roze.. Pff testen lijken wel op te lopen? Vandaag aangemeld bij vk.. en hun ook op hoogte gebracht..
Ik vind ze een beetje hetzelfde. Onderste is in meer daglicht genomen dan de bovenste. Maar morgen zou 't zomaar duidelijker kunnen zijn
Ik vind ze ook niet ontzettend hard oplopen maar hopelijk morgen wel weer. Wellicht verdubbeld je hcg net iets minder snel duim voor je
Oh spannend.. Begrijp je onzekerheid wel. Hopelijk binnenkort een mooie oploop. Bloedafname al gebeurd om je hcg te bepalen? Succes!!