Dag dames, Op 6 juni heb ik met clearblue ovulatietesten positief getest, veel eerder dan verwacht, want dat was dag 13 van mijn cyclus. Afgelopen maanden was mijn menstruatie van streek en had ik pas rond dag 20 van mijn cyclus mijn eisprong. Ik ben afgelopen maand met clomid gestart, omdat ik die in een ver verleden ook heb geslikt, kon ik nu een maand zonder controle starten. Ik voelde van alles rommelen dus dacht 6 juni ff testen. Gelijk een smiley! 7 juni idemdito! Toen heb ik pas weer 11 juni getest en geen smiley meer. Dus ik ging er vanuit dat mijn eisprong al geweest is. Ik ben nu nog niet ongesteld, maar durf niet te testen. Bang voor weer een teleurstelling met een Omo witte test. Kan het dat mijn menstruatie gewoon weer net als andere maanden op dag 32/33/34 komt. Of kan clomid je cyclus aanpassen en zit ik al over mijn NOD? Domme vraag: zou ik zwanger kunnen zijn of raden jullie mij aan nog even te wachten tot vrijdag? Mocht menstruatie dan niet doorbreken dan testen? Ik heb al dagen last van gevoelige borsten opgeblazen buik maar goed dat kunnen ook fantoomverschijnselen zijn... Liefs
Stel dat je eisprong op 8 juni was dan is je nod gemiddeld op 22 juni en daar ben je 2 dagen overheen. Even een testje doen en dan heb je zekerheid
Dat zou heel goed kunnen. Een positieve ovu test is helaas geen garantie tot een daadwerkelijke eisprong. Over een weekje weer testen dan ? Succes
Ik voel mijn eisprong wel heel goed en dit keer ook. Haha als mijn menstruatie niet door is gekomen ga ik bloed laten prikken. Thx!