Kan dit een jongen zijn ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Eetje, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    He meiden ,

Gister een spoed echo gehad in het ziekenhuis ivm heftig bloedverlies . Gelukkig was daar al snel een kloppend hartje en een goed functionerende beeb . VK checkte het kindje vluchtig en in het voorbijgaan dacht ik echt een klein piemeltje met balletjes te zien . Ik was al zo opgelucht dat de alles oke was dat ik me dit pas realiseerde toen ik weer buiten stond .
    Ik kreeg een echo foto mee en toen ik deze later bekeek dacht ik mmmmmmhhh op die ronde vlek onder dat buikje .... zou het daar dan kunnen zitten .
    Ik heb 2 meisjes waarvan ik ook 1 echo heb van het voor aanzicht maar daar zit die vlek niet 😉
    Wie herkent dit als een jongetje ??

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb er geen verstand van, maar ik snap wat je bedoeld! Ik neig ook naar een zoontje

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik herken het niet zo maar je ziet wel iets hangen idd. hier laten kijken met 19 weken en dan is het toch weer wat verder gevormd:). Dan zie je duidelijk een balzak met een uitstekende piemel.
    Maar er zijn hier aardig wat dames die er een beter oog voor hebben dan ik. Denk alleen wel dat het met 14 weken nog lastig te zien is. Zelfs bij een officiële geslachtsbepaling geven ze bij dit termijn geen 100% garantie

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Bedankt voor de reactie :)! Volgende week heb ik een geslachtsbepaling dan zullen we het zeker weten . Ik kom uit een echt vrouwen gezin ( en familie 😂 ) dus ik ben meer perplex van wat ik denk gezien te hebben dan dat ik ook echt denk dat het een jongen is .

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    eetje dit ziet eridd als een.jongetje uit zou ik ook zeggen. maar ik heb er ook.niet zo verstand van

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk zelf dat het de navelstreng is op deze foto. Want je ziet het daarboven ook en daarboven ook weer (alsof het naar boven loopt op het buikje).

Dat betekent natuurlijk niet dat het geen jongen kan zijn, maar dit berld vond ik niet specifiek een jongen :)

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ja precies , kan natuurlijk ook nog 😂

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik denk ook dat je de navelstreng ziet. Wel spannend hoor :)

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Zou ook kunnen hoor . Ik zal woensdag het geslacht weten en zal het hier plaatsen . Er zo mee bezig zijn is toch ook wel erg leuk .

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden willen we je vragen onderwerpen over geslachtsbepalingen in het grote NUB topic (12-14 weken) of in het grote potty shot topic te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina